Ik heb een Geforce 4 kaart en nu heb ik vandaag net windows opnieuw geinstalleerd. Op mijn vorige installatie werkte mijn TV-out perfect. Alleen nu ik hem opnieuw heb geinstalleerd werkt het voor geen meter meer. Als ik nu overlay aanzet en ik start een film dan switcht mijn tv automatisch naar full screen maar ik krijg alleen een wit flikkerend beeld. Ik heb echt alles al geprobeerd, tv tool, drivers opnieuw geinstalleerd etc. Weet iemand wat ik hier aan kan doen.
Ik ben nu echt radeloos. Ik heb net Windows XP nog maar een keer opnieuw geinstalleerd. Daarna alleen mijn netwerk kaart drivers geinstalleerd en vervolgens windows geactiveerd. Toen gelijk de nvidia drivers geinstalleerd, overlay aangezet en nu weer precies de zelfde flikkeringen.
Ik heb het probleem opgelost. Het lag aan de drivers van nVidia, de nieuwste drivers van 11 maart versie 71.84 werken niet. Ik heb nu weer 66.93 geinstalleerd en het loopt weer als een zonnetje. Zonde dat nVidia dit niet zelf heeft opgemerkt, het heeft mij nu een heleboel tijd en gekost.
Er kan dus hier nu een slotje op.
Er kan dus hier nu een slotje op.
[ Voor 40% gewijzigd door dion_b op 13-03-2005 15:00 ]
Volgens mijn ervaring lopen alle drivers vanaf de 53. nogwat lekker te lopen met FX kaartenen hoger, maar vernaggelen het voor oudere kaarten.
Ikzelf heb bij een paar buren hetzelfde probleem gehad en opgelost met oudere drivers.
Ikzelf heb bij een paar buren hetzelfde probleem gehad en opgelost met oudere drivers.