Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
edit : met externe applicatie bedoel ik gewoon een NIET nokia (c) applicatie, wat dus niet tot de KERN van het systeem behoort
[ Voor 21% gewijzigd door mrFoce op 12-03-2005 21:05 ]
Verwijderd
dit komt omdat een midlet (j2me app) gepauseerd word op het moment dat er gebeld word. op deze manier kan je dus niet een gesprek blokeren of direct ophangen oid.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Bedankt voor de reacties. Ik vraag me enkel af of het werkelijk zo is dat elke java applicatie wordt gepauseerd op het moment dat de belfuncties van de telefoon worden gebruikt.BasieP schreef op zondag 13 maart 2005 @ 01:12:
j2me (dat is dus dat java voor mobiele toepassingen) ondersteund dit niet.
dit komt omdat een midlet (j2me app) gepauseerd word op het moment dat er gebeld word. op deze manier kan je dus niet een gesprek blokeren of direct ophangen oid.
Neem als voorbeeld de stopwatch functie, dat is ook een java applicatie en die kan op de achtergrond mee blijven draaien en ook al ga je bellen later loopt het nog steeds vrolijk door.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Per bellergroep (bijv geen nummer) kan je aangeven of de telefoon overmoet gaan. Je hoort dan niets maar het gesprek wordt helaas niet afgewezen,je wordt er alleen niet mee gestoord.
Misschien dat dat iets is?(ik gebruik het zelf veel op mijn 6310i)
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Ik heb wel de optie voor bellergroepen maar ik zie nergens waar ik kan stellen dat anonieme bellers binnen een groep vallen.franssie schreef op zondag 13 maart 2005 @ 03:24:
je kan profielen aanmaken bij nokia's, en dan een bellergroep aanmaken.
Per bellergroep (bijv geen nummer) kan je aangeven of de telefoon overmoet gaan. Je hoort dan niets maar het gesprek wordt helaas niet afgewezen,je wordt er alleen niet mee gestoord.
Misschien dat dat iets is?(ik gebruik het zelf veel op mijn 6310i)
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
mja ik programmeer in j2me nu, en de app word gepauseerd. alleen je kan zelf in je app apparte timers/threads aanmaken die nog wel blijven draaien (achtergrondwerk)DeathKnight schreef op zondag 13 maart 2005 @ 03:09:
[...]
Bedankt voor de reacties. Ik vraag me enkel af of het werkelijk zo is dat elke java applicatie wordt gepauseerd op het moment dat de belfuncties van de telefoon worden gebruikt.
Neem als voorbeeld de stopwatch functie, dat is ook een java applicatie en die kan op de achtergrond mee blijven draaien en ook al ga je bellen later loopt het nog steeds vrolijk door.
je kan ook nog een kleine hoeveelheid code uitvoeren bij de onPause procedure van je app.
ik zou alleen niet weten hoe je een inkoment nummer moet achterhalen. dit staat nergens op internet, en zou ook tegen de logica van virtual machine in gaan.
waarschijnlijk is dit dus niet mogelijk. Trouwens is het ook niet mogelijk om automatisch op te hangen, dus call rejection zit er niet in.
die stopwatch functie is waarschijnlijk gewoon een timer die doorteld.
This message was sent on 100% recyclable electrons.