[] Foutmeldingen op iedere webpagina? *

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Adamantium
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01-2024

Adamantium

aka UNOCRONE

Topicstarter
Ik krijg bij bijna alle sites die ik bezoek opeens een venster met bovenin: Fout
Daaronder staat de tekst 'Object' en een OK-button.
Soms staat er in plaats van 'Object': 'Iframe'.

F*cking K*t probleem, wordt er helemaal gek van.
Is niet veel info over dit probleem te vinden, iemand enig idee?

|:(

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Over welke Windows versie praten we :? Welk software doet zo vreemd, wat zijn je hardware specificaties ??

Zie ook topicstart
* Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
* Noem eventueel ter zake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
* Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
* Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
* Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zou zeggen begin eens met [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml]; verder is het een goed idee om Policy: Alle regels die op het forum gelden misschien nog eens door te lezen. Een scheldende topicstart zonder enige verdere informatie is niet echt wat we verwachten van een topicstart op GoT :) Ik verplaats je topic in ieder geval naar SA; aangezien je browser geen OS is :) Welke browser en browserversie gaat dit over?

Venster, Fout: Object of Iframe > [] Foutmeldingen op iedere webpagina? *
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Adamantium
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-01-2024

Adamantium

aka UNOCRONE

Topicstarter
Typisch G0T gezeik weer..... echt erg met jullie, grow up!
Marm heb het al opgelost.

Verwijderd

Adamantium schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:02:
Typisch G0T gezeik weer..... echt erg met jullie, grow up!
Marm heb het al opgelost.
Je zou het ook als opbouwende kritiek kunnen opvatten. Verplaats je even in de ander. Als er iemand die je niet kent op je afkomt en al scheldend een vraag aan je stelt, heb je dan veel zin om een antwoord te geven?

En je geeft toch echt geen informatie over wat je zelf bedacht of geprobeerd hebt. Moeten we alle mogelijkheden afgaan en vragen: "Is dit het misschien?" Waarop uiteraard net zo vaak het antwoord: "Nee, dat is het niet" volgt.

Misschien moet je zelf nog even volwassen worden. Leer omgaan met kritiek en doe er iets mee.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

LOL :D Aardig dat je ons jong noemt.
edit:
Hmmm, zo noem ik de mensen die reageerden oud. Is niet de bedoeling 8)7

Maar dat neemt niet weg dat we moeilijk een antwoord konder geven als je totaal geen info gaf, nog steeds weten we niet of het nu gaat over Safari onder MacOS of Firefox onder Linux en dat maakte voor een antwoord heel erg uit. We zijn geen helpdesk die graag a een halve euro per minuut info uit iemand trekt en hebben toch echt die info nodig. Wat konden ze meer doen dan aangeven dat er meer info nodig is?

In het verlengde daarvan is het trouwens netjes en niet meer dan logisch om, voor anderen die later met hetzelfde probleem zitten en dit topic dus in de search vinden, de oplossing te geven als je er uit bent. Standaard nettiquette die bijvoorbeeld Riemer geloof ik al gebruikt sinds jij geboren bent ;)

Maar goed, opgelost en dit topic kan wel dicht als het zo moet...

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 13-03-2005 13:21 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.