Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-11 21:10
Ik heb momenteel een Yakumo 300GPS alleen zijn de mogelijkheden van de PDA beperkt, het was mn eerste PDA en ik wist niet goed wat ik er mee moest (muv navigatie). Nu ik een beetje meer weet over PDA's e.d. en weet wat ik er mee kan doen ben ik een beetje gaan rond kijken.

Wat ik nu graag zou willen is een PDA met de volgende eigenschappen:
1. Bluetooth
2. Wifi
3. Infrarood
4. GPS (zou leuk zijn maar anders doe ik het via een BT muis)
5. GSM/GPRS (dit wil ik wl heel graag)
6. SD
7. CF (niet noodzakelijk maar zou wel fijn zijn)
8. Microsoft Windows Mobile 2003 Software
9. 640 x 480 (zou leuk zijn)

Ik heb uiteraard ook rond gekeken en ik heb nog niet zón PDA gevonden. Ik hoop dat ik niet goed gezocht heb.....
Mijn vondsten:

HP iPAQ h6340
Deze spreekt me best wel aan, alleen mist het nummer 4,7,9

HP iPAQ hx4700
Deze heeft een erg mooi scherm, alleen geen 4,5

Asus Mypal A730W
Ook een leuke PDA (minder mooi als de hx4700) en mist ook 4,5.

Fujitsu Siemens Pocket Loox 720 BT/WLAN
camera aan boord (leuke feature maar beetje overbodig) en ook weer 4,5

Qtek 9090/i-mate Jam /Qtek S100
Er lelijk en mist het nummer 4,7,9 maar heeft wel een GSM functie.

Volgens mij moet ik kiezen wat ik belangrijker vind:
GSM of 640*480 en CF en zoals ik al in het begin aangaf vind ik een GSM functie wel handig, niet om mee te bellen (muv in de auto)

Zie ik nog modellen nog over het hoofd, komt een model die dit allemaal in zicht heeft binnenkort op de markt, heb ik nog belangrijke assesoires over het hoofd gezien die betrekking hebben op bovenstaande?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:20
Probeer je eens voor te stellen hoe groot en zwaar zo'n PDA zou zijn, met al die features. GSM, Wifi, GPS en VGA vreten batterij en kosten dus ruimte en gewicht. Daarom bestaat er geen PDA die al deze dingen heeft.

Verwijderd

Kan je beter zoeken naar een goede GSM met bleutooth en die als GPRS modem gebruiken, is net zo makkelijk en bespaard je zoals hierboven veel zoek werk, want een PDA met dat hele rijtje is er volgens mij niet.

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jammer dat de mio 168 geen bluetooth heeft, anders was dit zeker een een topper geweest (alhoewel dat je bluetooth nu iets minder nodig hebt omdat hij al ingebouwde gps heeft).
Lijkt me inderdaad ook batterijen te vreten als het de specs heeft die jij wil.

Kan je anders niet beter naar de smartphone-achtige toestellen kijken (ipv pda ?)?

• roeni1
Momenteel heb ik al een Nokia 7610.... met een vodafoon abo

Ik heb ook een gratis orange abo en ik dacht das makkelijk om dan een PDA met gsm functie te hebben denk aan file nieuws e.d. Met orange gaat heb je 2 mb GPRS en dat gaat van je bundel af en niet zoals bij vodafoon dat je een extra bundel moet afsluiten.

Ik hoef ook niet al die functies. De HP iPAQ h6340 voldoet bijna, is jammer dat ie niet 640*480 heeft maar dat neem ik dan maar voor lief.

Er zijn ook geen mogelijkheden om bv een simkaart in een compactflash poort te steken? net zoiets dat ze ook CF en SD kaarten met BT en wifi hebben...

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Hij voldoet niet helemaal aan de eisen, maar de Nokia 9300 komt redelijk dicht bij denk ik. De 95 zou nog mooier zijn, maar het nadeel daarvan is dat hij een stuk groter is doordat er Wifi op zit, en er dan ook een zwaardere accu in moet.
Misschien dat ik wat te enthousiast ben over de 9300 maar dat komt omdat ik hem zelf een aantal dagen heb, en hij zeer ged bevalt. Vooral het volledige qwerty toetsenbord is ideaal, en typt erg fijn.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

• roeni1
Die zijn zo lelijk..... en ik wil wel een PDA met Microsoft Windows Mobile 2003 Software.
Een telefoon heb ik al (de 7610) en die hou ik ook.

Ik denk dat het dan toch maar de HP iPAQ h6340 wordt.

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24

timovd

Voorsprong door techniek

wat vind je van de QTek 9090(MDA III, Orange ...). Volgens mij is deze alleen nog groter en zwaarder.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Die heeft ie er bij staan, timow, maar hij vindt 'm lelijk... :P
Persoonlijk vind ik 'm wel aardig, heb 'm gister van m'n baas gekregen (helaas alleen om te testen). Erg uitgebreid, zou 'm zelf graag willen hebben, maar hij is wel erg duur vind ik...

Nomen nescio

• roeni1
Ik heb die Qtek nog niet in het echt gezien, maar jullie vinden wel meevallen?
Ik zal eens gaan kijken en wat reviews gaan lezen van dat ding....
Pagina: 1