Ik kreeg net de volgende foutmelding: User 'xxxxx' has exceeded the 'max_questions' resource (current value: 100000). Het maximum aantal queries per uur was dus overschreden. Oorzaak was een PHP-script dat veel INSERT-queries na elkaar uitvoerde. Ik ben op zoek gegaan naar een oplossing hiervoor en heb iets gevonden, maar ik weet niet zeker of het werkt (testen gaat niet, want als het niet werkt, ligt mijn website er weer een uur uit).
Ik dacht eraan in plaats van de volgende code:
De volgende code te gebruiken:
Mijn vraag is nu: 'Geldt' deze laatste code als één of als drie queries?
Mocht de code als één query worden gerekend, dan is dit dus de oplossing. Zo niet, weet iemand dan iets anders om het probleem op te lossen? Er moet een redelijk grote MySQL-tabel via PHP van de ene naar de andere server worden verstuurd (en er zijn geen andere mogelijkheden).
Bedankt!
Ik dacht eraan in plaats van de volgende code:
code:
1
2
3
| INSERT INTO `Tabel` VALUES (1, 'A'); INSERT INTO `Tabel` VALUES (2, 'B'); INSERT INTO `Tabel` VALUES (3, 'C'); |
De volgende code te gebruiken:
code:
1
2
3
| INSERT INTO `Tabel` VALUES (1, 'A'), (2, 'B'), (3, 'C'); |
Mijn vraag is nu: 'Geldt' deze laatste code als één of als drie queries?
Mocht de code als één query worden gerekend, dan is dit dus de oplossing. Zo niet, weet iemand dan iets anders om het probleem op te lossen? Er moet een redelijk grote MySQL-tabel via PHP van de ene naar de andere server worden verstuurd (en er zijn geen andere mogelijkheden).
Bedankt!