Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik was op zoek naar een netwerkcamera met infrarood, zodat ie ook in het donker dingen kan zien. Alleen ze zijn zo duur. Bijvoorbeeld een van Mobotix voor € 1249,- Dit is een buitencamera met dubbele groothoeklens en alles.

Na wat googlen vond ik er ook een in amerika voor slechts $ 94,95. Met infrarood en ook audio opnamen. Deze is alleen voor binnen.

Mijn vraag is nu of dat ding uit amerika wel goed is (kan iemand dat zien aan de specificaties?) Zijn er bijvoorbeeld verschillende gradaties in infrarood?

• real-doc
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Je kan ook zelf een IR-schijnwerpertje maken, je koopt wat IR leds, waterdicht(?) kastje eromheen, klaar.

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Okaphone heeft wel een aantal leuke producten. Je kunt zoals hier boven staat een netwerkcamera kopen, en er zelf led's aan toevoegen. Wat ook kan, is een normale camera te kopen, met led's ingebouwd, en die dan weer door te lussen nar een webserver die het videosignaal verstuurd via utp.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.