[XP] Probleem met computerbeheer.

Pagina: 1
Acties:

• Ssilverhaze
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09-2025
Hey,
Steeds als ik Computerbeheer op wil started krijg ik 2 foutmeldingen:

http://img141.exs.cx/img141/4466/naamloos0vg.jpg

http://img141.exs.cx/img141/8695/17hh.jpg

Nadat ik deze foutmeldingen heb weggeklikt werkt Computerbeheer gewoon perfect maar ik maak me toch een beetje zorgen van wat dit nu eigenlijk is, kan iemand mij hiermee helpen? ik heb:
Windows XP Home edition SP2

Alvast bedankt!

Verwijderd

Het lijkt erop dat enkele dll bestanden niet geregistreert zijn.
al geprobeert om de foutcode's in google op te zoeken?

Edit: Misschien dat het helpt als je computerbeheer opnieuw installeert?
ik weet zo 1 2 3 niet of het werkt. Maar na wat zoeken in de windows\inf map
kwam ik uit bij syssetup.inf deze bevat een verwijzing naar "computerbeheer" en de betreffende bestanden die het nodig heeft. Misschien dat het werkt om syssetup.inf opnieuw te installeren?
rechtermuis knop op syssetup.inf --> installeren

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 20:07 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

offtopic:
Kleine hint: alt+printscreen neemt alleen van het actieve venster een screenshot, of je knipt 'm een beetje bij.
Een 1024x768 feauteau van een venstertje wat 300x160 is lijkt me een beetje onnodig ;)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• blobber
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

blobber

Sol Lucet Omnibus

Dit kreeg ik toen ik mijn userprofile uit een andere windows versie gekopieerd had naar mijn userprofile in xp, maak maar eens een nieuwe user aan en kijk of het probleem zich dan ook voordoet, zo ja, dan is het iets anders, zo nee, moet je een nieuw userprofile voor jezelf aanmaken :)

To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour

• Ssilverhaze
het is niet zon probleem maar ik vond het toch wel raar.. kan dit kwaad of niet?

en @ backslash, wat maakt dat nou weer uit, is die ene seconde extra laadtijd nou zon probleem?

• motormuisje
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-03-2024
Neoblade111 schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 20:30:
en @ backslash, wat maakt dat nou weer uit, is die ene seconde extra laadtijd nou zon probleem?
Nee probleem is het niet maar als je zoals ik effe op je oude laptopje zit met 1024/768 dan is het bijna niet leesbaar. Het is iets beter afgewerkt.

• Ssilverhaze
Aaah tuurlijk, mijn fout 8)7

Verwijderd

Als alles het gewoon doet, nadat je het weggeklikt hebt. Dan is het geen probleem lijkt me ;) .
Pagina: 1