Toon posts:

Music Tracker

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Op de site van slamfm.nl kan je een soort music tracker (http://www.slamfm.nl/?pid=120) vinden waarbij de playlist automatisch op internet komt te staan. Nu ben ik er altijd van uitgegaan dat zij dat zelf hebben gemaakt, maar nu vind ik op Qbox (http://www.qbox.nl/idt/) een soortgelijke tracker.

Herkent iemand toevallig deze software? Ik heb gezocht op google maar ik krijg niet echt gelijkende websites te vinden. Het is misschien een beetje een lompe vraag maar ik ben al meer als een dag bezig te zoeken op google op keywords zoals (music tracker, shoutcast music tracker, stream tracker, playlist tracker, etc etc) alleen er komt niks zinvols uit.

Alvast bedankt

• CdRwin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-09-2024

CdRwin

Het script wat op mijn site www.qbox.nl gebruikt wordt (audio tracker) heb ik zelf gemaakt. Er zijn ook geen speciale kant en klare scripts die het zelfde doen die je zomaar gratis kan downloaden.
Het script wat SlamFM (id&t ) gebruikt is ook van www.qbox.nl afkomstig.

Mocht je interesse hebben kun je me altijd mailen in ruil voor een logo met link op de betreffende site.

Het is nergens te downloaden.

www.Qbox.nl

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

[PW] is natuurlijk bedoeld voor het zelf programmeren van software :)

Waarom beschrijf je niet wat de software precies moet doen?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• TheDane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-05 00:27

TheDane

1.618

Er zijn op www.winamp.com wel dergelijke plugins te downloaden. Die halen dan de playlist uit je winamp, en ftp'en 'm naar een site, of stellen je eigen pc in als webserver.

Ik weet niet of dit is wat je bedoelt? Wel leuk in ieder geval :)

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-05 08:08

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Scriptrequests zijn in Programming & Webscripting niet toegestaan.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Dit topic is gesloten.