Ik dacht vandaag laat ik Operation Flashpoint maar weer eens proberen. Dus ik geinstalleerd, patches etc etc. Ga aan het spelen met de editor in OFP maak een missie affijn eerste keer ging goed daarna maakte ik een missie met wat tanks erbij en daarna nog een missie met weer wat voertuigen erbij en toen werdt mijn systeem automatisch gereset, maar niet een gewone reset hij schakelt als het ware mijn harde schijf uit. Dan reset hij en dan moet ik wachten tot mijn computer de HD weer opstart. Ik snap er werkelijk niks van waarom mijn HD wordt uitgeschakeld want ik heb genoeg geheugen (als het daaraan zou liggen) erin zitten, genoeg HD ruimte, dus dit is mij een raadsel.
Voor zover het kan met mijn systeem (zie signature) heb ik alles up-to-date met de laatste drivers (hoewel die van een tijd terugstammen). Maar gezien dit niet echt een videokaart/processor probleem lijkt te zijn, weet ik niet hoe nuttig deze info verder is. Uiteraard feit blijft dat dit in sommige gevallen een instabiele game kan zijn, maar toch hoor ik graag suggesties voor wat dit kan zijn.
Voor zover het kan met mijn systeem (zie signature) heb ik alles up-to-date met de laatste drivers (hoewel die van een tijd terugstammen). Maar gezien dit niet echt een videokaart/processor probleem lijkt te zijn, weet ik niet hoe nuttig deze info verder is. Uiteraard feit blijft dat dit in sommige gevallen een instabiele game kan zijn, maar toch hoor ik graag suggesties voor wat dit kan zijn.