Voorbeelden :
---------------------------------------
Gepost door checky Maandag 8 Januari 2001 - 14:48 Score: -1 (Troll) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Btw is infarood niet tricky. Kan me voorstellen dat het signaal is op te vangen, of je betaalt voor de buurman een paar kassa's verderop
shit net te laat
[Reaktie gewijzigd door checky]
--------------------------------------
Deze post een minuut later dan zijn voorganger (Die op +2 staat) en krijgt daarvoor een Troll ?
--------------------------------------
Gepost door Tha Scraper Maandag 8 Januari 2001 - 15:35 Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Wat dacht je van een pincode voordat je daadwerkelijk je gegevens overstuurt, das wel de minste beveiliging lijkt mij.
En een code op de PDA zetten is ook wel mogelijk, maar er zijn maar weinig mensen die dat gebruiken, ikzelf heb hem bijvoorbeeld ook nooit zo staan.
-------------------------------------------
Wat is hier dan -1 Flamebait aan ?
-------------------------------------------
Gepost door Locutus of Borg Maandag 8 Januari 2001 - 15:37 Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Iets met infrarood opvangen is ook makkelijker dan de kaart jatten. Trouwens, een creditcard is meestal wel verzekerd tegen misbruik.
---------------------------------------
Vind ik ook geen -1 Flamebait.
----------------------------------------
Gepost door Mike Looijmans Maandag 8 Januari 2001 - 15:39 Score: 0 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Flamebait-1 Troll
Hmm. Het woord "Creditcard" zal er de meeste Nederlandse winkeliers al van weerhouden om ook maar iets hiervan te implementeren. Het accepteren van een credit card kost namelijk 3%, wat nogal op de winsmarge inhakt. En dat is nog los van de investering in extra hardware.
Bij de Mac straks:
- "Wilt U pinnen, chippen, of PDA-en?"
- "Gewoon contant graag."
- "Ehhh... even de manager halen..."
-------------------------------------
Mag ook wel naar +1 toe.
-------------------------------------
Gepost door Barend Maandag 8 Januari 2001 - 16:26 Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd
Wel ja, betalen met je Palm, alsof zo'n ding je nog niet genoeg geld kost!
------------------------------------------
Vind ik een 0 posting, geen -1 Flamebait.
Voorbeelden genoeg ?
-----------
[Update]
Let niet op de mod-tags, daar klopt op de een of ander manier geen r*k van...
[/Update]
Aannames zijn fataal.