Teveel TE lage scores !

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
In deze draad Palm maakt betalen met PDA mogelijk staan heel veel dingen op veel te lage scores.

Ik ga geen voorbeelden noemen, het zijn er teveel. Zeker op -1 staan er dingen die daar niet thuishoren.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met alle respect, maar er zit wel een heleboel open-deur in. IR-signaal is te onderscheppen en blaaaaaaaaaaaaaaat.

Ik zie niet zoveel waarvoor ik in actie wil komen.
* Delerium moedigt wel andere helden aan...[img=15,15]i/s/wink.gif[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het IR signaal is te onderscheppen, daar zit dus een potentieel risico, vind ik geen open deur.

Da's meer om de PDA freaks af te remmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Ja, maar -1 Troll vind Ik gewoon TE. 'k heb er 1 laten staan, de rest is naar 0. 't is dan wel weing toevoegends, maar dat hoort op 0 of 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 00:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Voorbeelden :

---------------------------------------
Gepost door checky Maandag 8 Januari 2001 - 14:48 Score: -1 (Troll) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd

Btw is infarood niet tricky. Kan me voorstellen dat het signaal is op te vangen, of je betaalt voor de buurman een paar kassa's verderop

shit net te laat
[Reaktie gewijzigd door checky]
--------------------------------------

Deze post een minuut later dan zijn voorganger (Die op +2 staat) en krijgt daarvoor een Troll ?

--------------------------------------
Gepost door Tha Scraper Maandag 8 Januari 2001 - 15:35 Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd

Wat dacht je van een pincode voordat je daadwerkelijk je gegevens overstuurt, das wel de minste beveiliging lijkt mij.

En een code op de PDA zetten is ook wel mogelijk, maar er zijn maar weinig mensen die dat gebruiken, ikzelf heb hem bijvoorbeeld ook nooit zo staan.
-------------------------------------------

Wat is hier dan -1 Flamebait aan ?

-------------------------------------------
Gepost door Locutus of Borg Maandag 8 Januari 2001 - 15:37 Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd

Iets met infrarood opvangen is ook makkelijker dan de kaart jatten. Trouwens, een creditcard is meestal wel verzekerd tegen misbruik.
---------------------------------------

Vind ik ook geen -1 Flamebait.

----------------------------------------

Gepost door Mike Looijmans Maandag 8 Januari 2001 - 15:39 Score: 0 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd-1 Flamebait-1 Troll

Hmm. Het woord "Creditcard" zal er de meeste Nederlandse winkeliers al van weerhouden om ook maar iets hiervan te implementeren. Het accepteren van een credit card kost namelijk 3%, wat nogal op de winsmarge inhakt. En dat is nog los van de investering in extra hardware.

Bij de Mac straks:
- "Wilt U pinnen, chippen, of PDA-en?"
- "Gewoon contant graag."
- "Ehhh... even de manager halen..."
-------------------------------------

Mag ook wel naar +1 toe.

-------------------------------------
Gepost door Barend Maandag 8 Januari 2001 - 16:26 Score: -1 (Flamebait) +1 Gemodereerd+1 Behulpzaam+1 Grappig+1 Informatief+1 Interessant+1 Inzichtvol+1 Ondergewaardeerd 0 Gemodereerd

Wel ja, betalen met je Palm, alsof zo'n ding je nog niet genoeg geld kost!
------------------------------------------

Vind ik een 0 posting, geen -1 Flamebait.

Voorbeelden genoeg ? ;)

-----------

[Update]

Let niet op de mod-tags, daar klopt op de een of ander manier geen r*k van... :?

[/Update]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik bewaar mijn modpunten voor schrijnende gevallen. Deze zijn op zijn hoogst een 1 waard (enkeling uitgezonderd) en dat valt bij mij binnen de foutenmarge van 16% die ik hierzo handhaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Inmiddels staat er niets meer op -1 en wat op 0 staat staat daar terecht.
Pagina: 1