Hey,
Ik heb het forum afgezocht maar er komen meer vragen bij dan dat er af gaan...
Ik wil mijn PC beeld en geluid naar mijn TV sturen... mijn TV heeft alleen een SCART aansluiting.
Dit is mijn videokaart: Asus V9560/TD

In de specs staat dat er een TV Output op zit in de vorm van S-VHS en Composite...
Zoals op het plaatje te zien is heb ik 1x een DVI, 1x een VGA en 1x een rondje met 4 kleine gaatjes en een rechthoekig gaatje.
Maken S-VHS en Composite gebruik van dezelfde aansluiting / kabel?
Ik heb bij me videokaart ook een kabeltje gekregen, die gaat van rondje met 4 pinnetjes en een plastic rechthoekje naar een tulip aansluiting.

Ik wil dus mijn PC beeld in kleur met geluid naar mijn TV sturen via SCART.
Is dit mogelijk (zal best wel..) en hoe?
Ik heb bij Informatique gekeken en drie kabels gevonden, nu wil ik graag weten of het met die kabels mogelijk is en hoe ik ze dan moet gebruiken en indien er meedere mogelijk zijn welke de beste is.
1#: Bandridge Video 1x3.5mm+S-VHS => SCART, 5.0m
S-VHS in videokaart, 3.5mm in me line out van me geluidskaart en SCART in SCART van TV?
2#: Bandridge ProfiGold S-VHS+2xRCA => SCART, 5.0m
RCA is dat hetzelfde als 3.5mm?
S-VHS in videokaart, RCA in me line out van me geluidskaart, SCART in SCART van TV en die andere RCA niet gebruiken?
3#: Bandridge ProfiGold S-VHS => SCART, 5.0m
S-VHS in videokaart en SCART in SCART van TV (heb ik dus geen geluid?)
Ik heb een topic gelezen over iemand die kreeg alleen zwart wit beeld... ik wil dus wel kleur hebben!
Ik heb het forum afgezocht maar er komen meer vragen bij dan dat er af gaan...
Ik wil mijn PC beeld en geluid naar mijn TV sturen... mijn TV heeft alleen een SCART aansluiting.
Dit is mijn videokaart: Asus V9560/TD

In de specs staat dat er een TV Output op zit in de vorm van S-VHS en Composite...
Zoals op het plaatje te zien is heb ik 1x een DVI, 1x een VGA en 1x een rondje met 4 kleine gaatjes en een rechthoekig gaatje.
Maken S-VHS en Composite gebruik van dezelfde aansluiting / kabel?
Ik heb bij me videokaart ook een kabeltje gekregen, die gaat van rondje met 4 pinnetjes en een plastic rechthoekje naar een tulip aansluiting.

Ik wil dus mijn PC beeld in kleur met geluid naar mijn TV sturen via SCART.
Is dit mogelijk (zal best wel..) en hoe?
Ik heb bij Informatique gekeken en drie kabels gevonden, nu wil ik graag weten of het met die kabels mogelijk is en hoe ik ze dan moet gebruiken en indien er meedere mogelijk zijn welke de beste is.
1#: Bandridge Video 1x3.5mm+S-VHS => SCART, 5.0m
S-VHS in videokaart, 3.5mm in me line out van me geluidskaart en SCART in SCART van TV?
2#: Bandridge ProfiGold S-VHS+2xRCA => SCART, 5.0m
RCA is dat hetzelfde als 3.5mm?
S-VHS in videokaart, RCA in me line out van me geluidskaart, SCART in SCART van TV en die andere RCA niet gebruiken?
3#: Bandridge ProfiGold S-VHS => SCART, 5.0m
S-VHS in videokaart en SCART in SCART van TV (heb ik dus geen geluid?)
Ik heb een topic gelezen over iemand die kreeg alleen zwart wit beeld... ik wil dus wel kleur hebben!
maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.