Specs
Windows XP home SP1legaal
AMD Athlon 2500+
512 MB
40 GB
Probleem
Als ik FF of IE open, dan naar google.com ga, en bijvoorbeeld symantec zoek, wordt IE of FF meteen afgesloten. Mocht het wel lukken op de resultaten te bekijken, en ik druk op een resultaat, linkt deze door naar google.com.
Ook worden sommige programma's meteen afgesloten:
• Firefox
• IE
• Windows Updates
• Taakbeheer
• Installaties van CCcleaner, Nlite, AVG
Wat heb ik gedaan
Adaware gedraaid: niets gevonden
Panda gedraaid: niets gevonden
HijackThis: niets gevonden
Bropia Removal Tool: niets gevonden
De bovenste dingen heb ik allemaal onder de gebruikersaccount in normale en veilige modus gedaan.
Ik heb met de search onder "programma's sluiten meteen af" gezocht, hier heb ik niet veel gevonden.
Ik kan natuurlijk XP opnieuw installeren, helaas heb ik geen cd van XP bij de pc van mijn broertje gekregen, ik wordt dus gedwongen om mijn XPpro cd te gebruiken. Deze is niet legaal. Dit wil ik liever niet doen.
Windows XP home SP1legaal
AMD Athlon 2500+
512 MB
40 GB
Probleem
Als ik FF of IE open, dan naar google.com ga, en bijvoorbeeld symantec zoek, wordt IE of FF meteen afgesloten. Mocht het wel lukken op de resultaten te bekijken, en ik druk op een resultaat, linkt deze door naar google.com.
Ook worden sommige programma's meteen afgesloten:
• Firefox
• IE
• Windows Updates
• Taakbeheer
• Installaties van CCcleaner, Nlite, AVG
Wat heb ik gedaan
Adaware gedraaid: niets gevonden
Panda gedraaid: niets gevonden
HijackThis: niets gevonden
Bropia Removal Tool: niets gevonden
De bovenste dingen heb ik allemaal onder de gebruikersaccount in normale en veilige modus gedaan.
Ik heb met de search onder "programma's sluiten meteen af" gezocht, hier heb ik niet veel gevonden.
Ik kan natuurlijk XP opnieuw installeren, helaas heb ik geen cd van XP bij de pc van mijn broertje gekregen, ik wordt dus gedwongen om mijn XPpro cd te gebruiken. Deze is niet legaal. Dit wil ik liever niet doen.