Ik zit hier bij onze oosterburen waar ik probeer een AOL verbinding te delen zodat ik vanaf mijn notebook kan surfen. De duitse desktop machine heeft een nic waar de DSL verbinding van OAL op zit en dan nog een Wi-Fi adapter. Ik heb even een ad-hoc verbinding ingesteld en kan pingen en shares benaderen. Internet delen gaat enkel niet. (Ik heb internet delen aangevinkt bij de wifi verbinding van de desktop) Het viel me wel op dat je op die duitse pc eerst moet inloggen met zo'n vaag AOL programma voordat je internet kunt gebruiken. Als dat programma eenmaal ingelogged is werkt alles gewoon normaal.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
edit: ik heb er aan zitten denken om die AOL meuk op mijn notebook te installeren, een extra account aan te maken en dan in te loggen, maar aangeyien ik compleet tegen dat spul ben zoek ik eerst een alternatief.
Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?
edit: ik heb er aan zitten denken om die AOL meuk op mijn notebook te installeren, een extra account aan te maken en dan in te loggen, maar aangeyien ik compleet tegen dat spul ben zoek ik eerst een alternatief.
[ Voor 26% gewijzigd door F0kke op 12-03-2005 15:34 ]