Hoi,
Ik heb net een nieuwe computer voor m'n ma geinstalleerd, maar nu wil ik de mail van haar oude computer naar de nieuwe exporteren. Nu had ze op d'r oude installatie alle mail in Outlook Express 6 staan, en dit moet nu in Outlook XP (SP3) geimporteerd worden.
Ik krijg dit maar niet voor elkaar. Ik heb het volgende geprobeerd:
- File -> Import/Export -> Import internet mail and addresses -> Outlook Express (staat alleen 4 en 5 tussen) -> ... -> foldertje aangewezen waar de dbx bestanden staan. En dat doet 'ie niet, met de volgende melding:
- Google en GoT doorzoeken. Allebei zonder success.
Iemand nog een idee hoe ik de mail van OE naar Outlook krijg??
Ik heb net een nieuwe computer voor m'n ma geinstalleerd, maar nu wil ik de mail van haar oude computer naar de nieuwe exporteren. Nu had ze op d'r oude installatie alle mail in Outlook Express 6 staan, en dit moet nu in Outlook XP (SP3) geimporteerd worden.
Ik krijg dit maar niet voor elkaar. Ik heb het volgende geprobeerd:
- File -> Import/Export -> Import internet mail and addresses -> Outlook Express (staat alleen 4 en 5 tussen) -> ... -> foldertje aangewezen waar de dbx bestanden staan. En dat doet 'ie niet, met de volgende melding:
- Toen dacht ik, dan doe ik een export van de messages (zag ik staan in OE), maar dat werkt niet omdat ik een foutmelding krijg, iets vanThe mail folder could not be opened. If another application is using this file, please close it and try again.
- Alle mail naar een folder gesleept, wat ik er daarna mee moet geen idee, in Outlook slepen heeft als resultaat dat er een nieuwe mail wordt opgesteld met alle eml files als attachementThe export could not be performed. An error occured while initializing MAPI.
- Google en GoT doorzoeken. Allebei zonder success.
Iemand nog een idee hoe ik de mail van OE naar Outlook krijg??
[ Voor 4% gewijzigd door ^Mo^ op 12-03-2005 15:30 ]
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs