Ik heb een aantal jaar terug heel lang over gedaan om dr achter te komen waarom photoshop altijd heel heftig crasde bij mij. Het maakte niet uit welke versie en of het een halve versie is. Toen kwam ik dr achter via het Adobe forum dat een anderre jongen (nieuw zeeland) het ook had en dat hij een bestandje uit photoshop had verweidert wat bedoelt was om hem sneller te laten lopen. Dit bestandje zorchte dr voor dat onze versie van ons asus moederbord crashde. Nu heb ik alle software moeten vernieuwe door hack maar weet niet meer (dom dom dom) hoe dat bestandje heet. Heeft iemand een idee?
En dat Adobe forum is ook van de aardbodem verdwenen
Naast het feit dat het me erg sterk lijkt dat een stuk software je hardware zou doen crashen door de aanwezigheid van een bepaald bestand lijkt het me verstandiger dat deze vraag op het betreffende Adobe forum vraagt; of aan Adobe direct? En wellicht is dat bestand gewoon verdwenen uit je versie van Photoshop?
Ik pas je topictitel nog even aan
Photoshop overhit asus moederbord > [Photoshop] Crasht op Asus mobo; welk bestand verwijderen? *
Photoshop overhit asus moederbord > [Photoshop] Crasht op Asus mobo; welk bestand verwijderen? *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
FastCore.8bx of MMXCore.8bx één van dergelijke extensies misschien....
"Grandma was slow, but she was old....!!"
tnx dat was de trick 
nu hopen dat tweakers zijn berichte lang genoeg bewaard voor de volgende keer dat ps opnieuw instaleer
nu hopen dat tweakers zijn berichte lang genoeg bewaard voor de volgende keer dat ps opnieuw instaleer
Volgens mij moet dat wel lukken; of je moet BC4 afwachten; ik ben echter bang dat die niet meer komt
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1