Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Post historie per subforum

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik gebruik heel vaak 'post historie' onder Search bovenin om mijn post historie te checken.

Maar is het ook mogelijk om dit per subforum te doen?
Er is al een quicksearch per subforum en zelfs per topic, dus het lijkt mij niet zo moeilijk.
Dus onder 'post historie' een extra knopje 'post historie van dit subforum' ofzo :P

Ik zou het heel fijn vinden om alle topics in bijv. SA of NSTM onder elkaar te kunnen zien waar ik in gereageerd heb :)
En anders moet ik _alsnog_ naar de search, mijn naam invullen, het subforum aanklikken (scroll, scroll :P).

[ Voor 7% gewijzigd door anandus op 12-03-2005 14:36 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

Een dergelijke search op React-niveau vereist een koppeling tussen de topics tabel en de message tabel hetgeen het nogal zwaar maakt. Omega's index is anders van opzet en daarom is het via de search wel te doen. Er is echter geen koppeling Omega->React waardoor dit technisch gezien niet haalbaar is. Andersom, bijvoorbeeld via de quicksearch welke gedeeltelijk een front-end is voor de search, zou dit in principe wel mogelijk zijn.
Met 1.9.4 komt er een mogelijkheid bij om binnen een topic op poster te zoeken, wellicht dat we dit uit kunnen breiden met zoeken op poster binnen een subforum, maar dat zal dan enkel een quicklink zijn naar de reguliere search.

Intentionally left blank