MDS en MDF branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139405

Topicstarter
Ik wilde een DVD branden, maar Nero kon er nix mee omdat er een beveiliging in zat. Toen heb ik met Alcohol 120% er een image van gemaakt in de hoop dat er dan nog wat mee kan. Nu staan er op mijn C-schijf 3 bestanden een *.md0, *.mdf en *.mds bestand. Als ik wil branden op DVD zegt ie dat mijn (lege) dvd te weing ruimte heeft. Bij elkaar nemen de bestanden op m'n c-schijf meer dan 7 gb in beslag, terwijl ik dvd-schijven van 4,7 gb heb. Ik kan niet meer achterhalen hoe groot de oorspronkelijke dvd was, want die moest ik weer inleveren. Hoe los ik dit probleem op??

Bedankt voor de antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dat zal waarschijnlijk een DVD-9-schijf zijn geweest, daar gaat het dubbele aan data op van een 'gewone' DVD-5. Je moet dus kijken of je geen schrijfbare DVD-9-schijf hebt liggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Inderdaad gaat er op de meeste DVD's meer informatie dan je kan branden; dat komt vooral voor op DVD's die niet bedoelt zijn om te kopieren ;) Als je even zoekt tussen deze resultaten moet je er wel uit kunnen komen; dit is namelijk redelijk vaak voorbijgekomen. Daarnaast is het een vraag die een beetje zweeft rond de grens tussen legaal en illegaal ;) Even zelf proberen dus :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.