Bestaan er apparaten die mp3s kunnen afspelen van een USB-stick (of mp3-speler-stick) en aangesloten kunnen worden op een versterker? Het lijkt mij nl. wel handig mp3s af te spelen van mijn MuVo TX zonder batterijen of pc te gebruiken.
Denk niet dat die bestaan, USB verstuurt data, geen andere dingen
Verwijderd
Hij bedoelt een geluidsinstallatie die ook MP3's vanaf een USB Mass Storage Device kan afspelen.
Heb ik nog nooit van gehoord (zou wel erg tof zijn trwns)
Aannemend dat je MuVo TX een koptelefoon ingang heeft
, kun je een "3.5mm --> 2x cinch" kabel kopen.
(voor plaatje: http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=44882 )
Je stopt de zwarte in je MuVo en de rode en witte achterin je versterker in een vrij "kanaal" (Aux oid) (NIET IN PHONO!!!!), vervolgens selecteer je vooraan dat kanaal, en klaar.
(voor plaatje: http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=44882 )
Je stopt de zwarte in je MuVo en de rode en witte achterin je versterker in een vrij "kanaal" (Aux oid) (NIET IN PHONO!!!!), vervolgens selecteer je vooraan dat kanaal, en klaar.
[ Voor 61% gewijzigd door sjaakaq op 12-03-2005 14:51 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
uhm... jah... zo doe ik dat nu ja... maar ik vinnik het zonde mn batterijen leeg te zuipen als er gwoon netstroom uit de muur komtleokennis schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:47:
Aannemend dat je MuVo TX een koptelefoon ingang heeft, kun je een "3.5mm --> 2x cinch" kabel kopen.
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:15:
...zonder batterijen of pc te gebruiken.
Ja, ken ik, maar daar betaal je bakken met geld voor. En zown dvd speler, harde schijf en al die extra rommel moet ik niet hebben, dan kan ik net zo goed mn pc aandoenVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:50:
Die apparaten bestaan, en heten meestal 'home theater PC' of zo.
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 14:57 ]
Zou idd wel een handige feature zijn om van usb af te spelen.
Alhoewel je nu ook gewoon via een kabel je usbstick met mp3 speler kan verbinden met je radio. Dus van line-out mp3-speler -> line-in geluidsinstallatie. Of je Philips streamium geluidsintallatie aan het netwerk hangen met een utp kabel.
Alhoewel je nu ook gewoon via een kabel je usbstick met mp3 speler kan verbinden met je radio. Dus van line-out mp3-speler -> line-in geluidsinstallatie. Of je Philips streamium geluidsintallatie aan het netwerk hangen met een utp kabel.
ik weet niet hoe je soldeer skills zijn maar je kan ook een usb verlengkabeltje kopen en daar een 5 volt adapter met een 7805 ertussen solderen, dan krijgt je speler stroom via de USB poort
Ik heb laatst ergens een minisetje zien staan met een USB aansluiting. Was volgens mij in een krantje van een Duitse winkel, die hier (omg Venlo) wel eens in de bus vallen. Zal eens kijken of ik merk en type nog kan achterhalen, het is al een tijdje geleden namelijk.
Verwijderd
Twee krokodilklemmetjes en een 1,5 volt voeding moet voldoende zijn om je muvo van z'n batterijverslaving af te helpen.
das een mooie oplossing ja!! heb je mss meer informatie over wat waaraan moet? ik weet nl. niet waar de plus en de min op moet in zown usb kabel/stekkertha_bulldog schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:16:
ik weet niet hoe je soldeer skills zijn maar je kan ook een usb verlengkabeltje kopen en daar een 5 volt adapter met een 7805 ertussen solderen, dan krijgt je speler stroom via de USB poort
Verwijderd
Ja, erg handig, ik zou er wel een in de auto willen...Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:24:
Hij bedoelt een geluidsinstallatie die ook MP3's vanaf een USB Mass Storage Device kan afspelen.
hardwarebook is de vriend van elke nerdVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:59:
[...]
das een mooie oplossing ja!! heb je mss meer informatie over wat waaraan moet? ik weet nl. niet waar de plus en de min op moet in zown usb kabel/stekker
http://www.hardwarebook.net/connector/bus/usb.html
[ Voor 32% gewijzigd door Madcat op 12-03-2005 18:10 . Reden: verkeerde quote :/ ]
Ik ben eens een philips miniset zien staan met zo'n ding, maar je TX kan je gewoon aansluiten dmv van een kabeltje, van 3.5mm naar cinch, je kan om stroom te besparen oplaadbare batterijen kopen.
http://shop.brando.com.hk/cartofmtransmitter.phpVerwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:00:
[...]
Ja, erg handig, ik zou er wel een in de auto willen...
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
das de stroom die hij krijgt als je hem in de pc steekt, maar als hij 1,5 V krijgt kan hij mp3s afspelen... en er is denk ik niemand die zeker weet dat deze stoom via dezelfde pinnen gaat als bij de 5 V uit de pc...een_madcat schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:08:
[...]
hardwarebook is de vriend van elke nerd![]()
http://www.hardwarebook.net/connector/bus/usb.html
Verwijderd
Creative heeft een hele serie PC Speakers waar je de Muvo direct aan kunt hangen.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:15:
Bestaan er apparaten die mp3s kunnen afspelen van een USB-stick (of mp3-speler-stick) en aangesloten kunnen worden op een versterker? Het lijkt mij nl. wel handig mp3s af te spelen van mijn MuVo TX zonder batterijen of pc te gebruiken.
Verwijderd
Mmm, leuk. Maar zonder displaytje wordt het navigeren geen feest. Zou dat ding ook USB harddisks ondersteunen? Ik zat zelf meer te denken aan een autoradio met een USB poort achterop. USB kabeltje naar het handschoenenvakje, goedkoop 40 GB schijfje op aansluiten en klaar is kees. Navigeren via het schermpje van de autoradio.
tuurlijk wel, er is een data- en een power kanaal, als ik het zou moeten solderen zou ik hem zelfs gewoon op de +5 volt zetten ipv op de +1.5 V.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:50:
[...]
das de stroom die hij krijgt als je hem in de pc steekt, maar als hij 1,5 V krijgt kan hij mp3s afspelen... en er is denk ik niemand die zeker weet dat deze stoom via dezelfde pinnen gaat als bij de 5 V uit de pc...
Verwijderd
Ik heb gehoord dat er een auto-radio van sony o.i.d. aankomt met een front USB-poort 
Da's wel 1337, hang je er gewoon een 20gb hdd aan
Verwijderd
Das wel big pimp'in idd.Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 19:27:
Ik heb gehoord dat er een auto-radio van sony o.i.d. aankomt met een front USB-poort
Maar een kameraad van mij heeft zo'n goedkopere autoradio van het merk Roadstart ofzo en daar kan je ook gewoon je USB Stick aanhangen.
Verwijderd
Ik heb ook toevallig onlangs zo een autoradio in een of andere foldertje zien staan. Hier was het een Lenco (dus misschien toch beter wachten tot een merk als Sony er zich er mee bemoeit
)
Ff opgezocht. Zal deze wel geweest zijn.
Ff opgezocht. Zal deze wel geweest zijn.
Pagina: 1