[XP] Voor partitioneren in text-mode setup hangt pc*

Pagina: 1
Acties:

• metal_voltant
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-03-2018
hoi,

Ik heb net een pc in elkaar gezet, alles werkt enz. Alleen, als ik nu de windows XP cd erin doe, dan start hij em op, laad alle bestanden enz. Maar op het moment dat hij bij het partitiescherm komt valt hij uit?? :S

En dat blijft hij iedere keer doen. Weet iemand wat hier het probleem is?

Verwijderd

Heb je toevallig een ander besturingsyssteem liggen? Probeer eens of het daar wel mee lukt ;)

• metal_voltant
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-03-2018
heb ff gekeken, maar ik heb men windows 98 cd niet meer ^^. wat zou het probleem kunnen zijn als die win 98 cd het wel zou doen? (cd kan niet kapot zijn want heb ook al met een andere win xp cd geprobeerd).

[ Voor 83% gewijzigd door metal_voltant op 12-03-2005 14:27 ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

metal_voltant schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:20:
heb ff gekeken, maar ik heb men windows 98 cd niet meer ^^. wat zou het probleem kunnen zijn als die win 98 cd het wel zou doen? (cd kan niet kapot zijn want heb ook al met een andere win xp cd geprobeerd).
Je kan het testen of het aan je moederbord ligt met een bijvoorbeeld SuSe livecd ofzo. Als die onder Linux dezelfde problemen vertoont, zit het in je hardware.

Kan je meer informatie geven over je hardware (moederbord, geheugen, cpu), aangezien mijn "glazen bol" in reparatie is :?

[ Voor 5% gewijzigd door aReaRe op 12-03-2005 14:55 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het lijkt er toch erg sterk op dat er iets met je hardware niet helemaal goed is.

OM FAQ / Beleid en PMG FAQ al eens doorgenomen? Het is namelijk wel de bedoeling dat je je een beetje in de materie verdiept voor dat je hier op goT je vraag stelt. Krijg je misschien ook nog een stop-error?

Wat heb je verder al over dit probleem kunnen vinden? Zit die pc nog onder garantie als geheel?

Test je ggeheugen eens met memtest, je harddisk met een tooltje van de fabrikant en dergelijke. Ofwel wat heb je allemaal al geprobeerd?

Windows Operating Systems - Policy en Windows Operating Systems - FAQ bevatten ook veel nuttige info.

[sub]Ik pas even de topictitel aan zodat je os vooraan tussen [] staat:
probleem met installeren windows XP> [XP] Voor partitioneren in text-mode setup hangt pc*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters