Toon posts:

muis probleem (bios?)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal, weet niet of ik hier in het juiste hoekje zit, maar dat zal ik wel te horen krijgen.
Mijn probleem is, ik het een nieuwe pc gekocht met een asrock moederbord en een ami bios.en dat nou als de pc uitstaat het optische oog van de logitech muis (BT58) blijft branden, terwijl ik wil dat als de pc uitstaat dit ook uit is.
Daar het lampje blijft branden als de pc uitstaat, ga iker van uit de het een bios related item is.
Ik het in de cmos instellingen van de pc gekeken, het info boekje ervan geraadpleegd alsmede de ami bios site, maar ik kan niets vinden.
Kan iemand mij helpen?
Groeten,
Roger.

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:48

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dit is normaal. Wil je de muis ook uit krijgen, moet je de spanning van de pc af halen. (Hier steekt alle apparatuur in een serie contactdozen, die met één schakelaar te bedienen zijn)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht al dat het misschien normaal zou zijn daar het een optische muis betreft, nou schakel ik ook steeds de hoofdschakelaar uit.
Maar het zou aardig zijn als het ook via de bios of zo te configureren was, zodat hij ook als ik de normale aan/uit schakelaar gebruik, uit gaat.
ideen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heeft niets met SA te maken; meer iets voor PMG :)

SA > PMG

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als het ding op USB is aangesloten moet je Wake up on USB uitzettn, dan blijft het dnig niet aanstaan.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:57

The Third Man

The Third Jellyfish

Kwestie van met jumpers de spanning van de ps/2 en/of usb-controller wijzigen van 5VSB naar 5V.
Pagina: 1