[POSTFIX & PHP] Geen FROM<> dus rejected

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:51
Ik heb alles nu voor mekaar met Postfix, en ik zie nu als enige optie postfix&php eraf te keilen en eropnieuw op te zetten... Maar toch vind ik dat niet "de" optie. Google geeft 0,0, GoT search geeft 0,0, dus ik stel mijn vraag hier maar...

Ik heb veel problemen met Postfix gehad, alles heb ik op kunnen lossen (TO<> werkte niet ook leeg)
Nu roep ik postfix aan in mijn php.ini met

code:
1
sendmail -f email@adres.nl -F email@adres.nl

In m'n php scriptje stuur ik ook de header FROM: email@adres.nl mee. Maar nog steeds in mijn logs geen FROM<> en dus krijgt de postmaster (ik in dit geval) een error toegestuurd.

de sendmail wrappers staan goed, en de mail word ook naar sendmail gestuurd, en komt ook netjes in de log "mail.log". Ik heb planet en er staat dus ook in m'n main.cf als hostname wxs.nl, (geen planet.nl dan word ie rejected).

Het gaat puur erom dat FROM<> niet ingevult word. Ik heb via ssh + screen samen met Cavey van GoT geprobeerd om het werkend te krijgen, we zijn ver gekomen maar op dit punt bleven we haken. En echt 0,0 in google & got search. Dus blijkbaar ben ik de enige met dit probleem.

Kan het zijn dat php niet goed geconfigureerd is met postfix omdat ik eerst als MTA exim4 gebruikte toen sendmail en daarna postfix.