Hallo,
Sinds kort ben ik in het bezit van bovenstaande mainboard.
Ik heb alles ingebouwd in mijn kast en toen ik het vervolgens wilde aanzetten kreeg ik het volgende:
Ik zag alleen het splash scherm van het moederbord warin stond dat ik op del moest drukken voor setup en tab om verder te gaan.. Ik kan hier echter alleen niet meer verder systeem hangt helemaal.
Iemand dit ook meegmaakt en kent een oplossing hiervoor ?
Zelf denk ik dat ik een fout stekkertje gebruik voor de ATX 12 Volt power connector dit is een vierpolig stekkertje en ik gebruik de stekker van de TAGAN voeding waar +p4 op staat, dat is namelijk de enige passende..
i8nfo over de voeding: http://www.dnrhardware.nl/print.php?sid=49
Ik heb ook de D-Bracket aan gesloten, dat ding met die ledjes om te zien wat fout is, alleen branden er daar geen lampjes.
Systeem:
MSI K8N NEO 4 Platinum
ASUS EAX850XT vidkaart
2 voedingen van tagan 420 watt ( deze draaien beide goed)
hele berg hd's 5 sata 2 ide
amd 3500+ processor
2 x gigabyte dual 3200 ddr van corsair Twinx,, deze ook allemaal eruit gehaald om het met 1 te proberen)
Sinds kort ben ik in het bezit van bovenstaande mainboard.
Ik heb alles ingebouwd in mijn kast en toen ik het vervolgens wilde aanzetten kreeg ik het volgende:
Ik zag alleen het splash scherm van het moederbord warin stond dat ik op del moest drukken voor setup en tab om verder te gaan.. Ik kan hier echter alleen niet meer verder systeem hangt helemaal.
Iemand dit ook meegmaakt en kent een oplossing hiervoor ?
Zelf denk ik dat ik een fout stekkertje gebruik voor de ATX 12 Volt power connector dit is een vierpolig stekkertje en ik gebruik de stekker van de TAGAN voeding waar +p4 op staat, dat is namelijk de enige passende..
i8nfo over de voeding: http://www.dnrhardware.nl/print.php?sid=49
Ik heb ook de D-Bracket aan gesloten, dat ding met die ledjes om te zien wat fout is, alleen branden er daar geen lampjes.
Systeem:
MSI K8N NEO 4 Platinum
ASUS EAX850XT vidkaart
2 voedingen van tagan 420 watt ( deze draaien beide goed)
hele berg hd's 5 sata 2 ide
amd 3500+ processor
2 x gigabyte dual 3200 ddr van corsair Twinx,, deze ook allemaal eruit gehaald om het met 1 te proberen)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 12:39 ]