Ik ben op zoek naar de titel van een racespel (liefst met gewone auto's, geen fomule 1 auto's) waarin je kan racen op de oude Ring. Wie kent zo'n spel of weet een spel waarbij de ring als extra circuit verkrijgbaar is?
Grand Prix Legends, van Sierra/Papyrus. Alle 23 KM perfect nagemaakt. Laat het me ff weten als je hem aan de praat hebt met een nVidia kaart, hoger dan 640x480, want dat wil mij niet lukken.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
zie je wat hij zegt? GEEN formule 1 auto'sOp maandag 08 januari 2001 17:00 schreef winnie het volgende:
Ik ben op zoek naar de titel van een racespel (liefst met gewone auto's, geen fomule 1 auto's) ...
Jah duh..dat is er dus niet...GPL is met F1 auto's uit 1968 ofzo...da's dus best wel kewl.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik neem aan dat de auto's in GPL ongeveer dezelfde mogelijkheden en beperkingen hebben, als hedendaagse straat auto's (zeker wat betreft wegligging).
Oke, gpl dus.
Oke, gpl dus.
Verwijderd
www.3dfiles.com/patches/grandprixlegends.shtmlOp maandag 08 januari 2001 17:09 schreef Arfman het volgende:
Grand Prix Legends, van Sierra/Papyrus. Alle 23 KM perfect nagemaakt. Laat het me ff weten als je hem aan de praat hebt met een nVidia kaart, hoger dan 640x480, want dat wil mij niet lukken.
Moet je hier even kijken, werkte bij mij perfect!!
Pagina: 1