Dell Precision 650 vragen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 07:47
Ik ben een "nieuw" systeem aan het opbouwen. Zoals de topic al meldt, een Dell Precision 650. Enkele vragen over dit systeem die ik nergens heb kunnen vinden. Er zit een kabel bij, Dell P/N 4P669, een dikke rode en grijze draad met aan 2 kanten een aansluitblokje met 16 gaatjes. De kabel noemen ze.. functionale cable. hmm...Waarvoor...waaraan. Iemand die zo'n gelijke Precision heeft en mij opheldering kan verschaffen?

Tevens een vraag over de voeding. OP mijn voeding staat 100-120 en 200-240V. Normaal zit er ook een schakelaartje op om op de goede spanning te zetten. Ik kan hem niet vinden, kan ik er dan vanuit gaan dat hij automatisch de goede spanning kiest? Proberen doe ik het liever niet. Het is een typische Dell voeding en je weet..als ie stuk is kost je het een vermogen om die te vervangen.

Tevens een vraag over de moederborden. Ook hier totaal geen duidelijkheid op het net kunnen vinden, ook niet op het Dell forum.

Je hebt 2 types voor dit systeem, Dell P/N 2K812 and F1262. Bij iemand bekend wat de verschillen zijn. En welke de laatste revisie is? Ik wil hem gaan gebruiken met 2 3.2/1M/533 cpu's. 1 van beide kan de hogeren snelheden aan.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 07:47
Is dit zo'n exotisch systeem dat niemand er iets van weet?

De dikke kabel ben ik inmiddels uit. Deze word aangesloten op een daughterboard en het moederbord. Voor, bovenin zitten enkele I/O e.d. Met deze kabel worden die aansluitingen functioneel.

De andere vragen weet ik toch nog echt geen antwoord.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19:25
Misschien weten ze het, zeg maar, bij Dell, weet je

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
Als er geen schakelaar op zit zullen ze zeer waarschijnlijk gewoon auto sensing / switching zijn.

Maar wat Yofresh al zei, bel Dell even, met een beetje geluk krijg je een vriendelijke jongen aan de telefoon die je wel wil helpen. (daar moet je wel geluk mee hebben :))