Downloadmeter met meerdere Windows gebruikers?

Pagina: 1
Acties:

• FirecrackerBE
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-08 21:48
Hallo,

Bij mijn vriendin thuis hebben ze sinds een tijdje een ADSL-lijn. Nu wou ik graag bij hen een downloadmetertje installeren, maar ik zit met een vraagje daarover.
Werkt zo'n downloadmeter ook correct als je met meerdere gebruikers zit? Nu hebben ze namelijk 4 gebruikers op 1 PC. Die PC gaat trouwens op Internet via een Router/ADSL-modem.
Wordt het verbruik van ALLE gebruikers geteld in downloadmeters of is dat PER gebruiker? Of is er hier een onderscheid te maken in verschillende downloadmeters?

Tnx,
Firecracker

A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort.

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:25
Kijk eens op de site van de downloadmeters zelf, gelijk vragen is wel een beetje erg makkelijk natuurlijk :)
Ik geef een klein tipje onder Windows is DU-Meter misschien wel iets voor je.

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:16

Valkyre

Kitesurf FTW!

2 dingen aan welke download meter zat je te denken?

en 2de installeren en je komt er vanzelf achter :)

owjah ze werken vast wel alleen geven ze denk ik per gebruiker aan het data verkeer

[ Voor 30% gewijzigd door Valkyre op 13-03-2005 01:19 ]

iRacing Profiel

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tjah; ik zou zeggen loop de verschillende applicaties gewoon even langs; dit lijkt me eenvoudig te vinden. Als je een applicatie installeert is deze ongetwijfelt zo te configureren dat deze zijn data centraal wegschrijft; desnoods door de statfiles zo aan te passen dat deze voor iedereen beschrijfbaar zijn :) Verder zijn groeten onder je posts niet nodig op GoT :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate