Toon posts:

[IE6] ActiveX toepassingen verwijderen*

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe een Active X toepassing verwijderen?
Op de site van msn heb ik een Active X toepassing gedownload en geinstalleerd, sindsdien is mijn internetverbinding zo traag als wat en ik weet vrijwel zeker dat het hier aan ligt.
Kan ik die installatie nog ongedaan maken?
Ik heb al overal gezocht in mijn systeem of ik ergens iets kan verwijderen maar helaas niks kunnen vinden.
Systeemherstel is niet van toepassing omdat ik deze heb uitgeschakeld.

Wie kan helpen?

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
HijackThis kan ook dit soort dingen weghalen (+meer).

Volgens mij kan het ook met extra > opties > programma's > invoegtoepassingen, maar op die manier heb ik het nog nooit gedaan.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
ActiveX is software die in Internet Explorer geladen wordt:
Windows Operating Systems > Software Algemeen :) Verder vul ik even de titel aan :)

Wat heb je hier verder zelf al over kunnen vinden op het internet? [search=verwijderen activex] levert zoiezo al een paar topics die hier over gaan :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TaXaN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-09-2023
Alle ActiveX dingen staan normaal in C:\winnt\downloaded program files
Rechtsklik erop en 'verwijderen' kiezen om het weg te doen.

A polar bear is a rectangular bear after a coordinate transformation.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit is niet zo heel erg ingewikkelt inderdaad. Recente IE installaties kunnen dit via de invoegtoepassingen knop; en anders kun je ze hard weggooien via de methode van Taxan. Applicaties als Hijackthis kan ze ook weghalen :) Succes ermee :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.