Toon posts:

Davi-Adres Deluxe op windows 2000/xp

Pagina: 1
Acties:
  • 769 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Al een tijdje ben ik bezig om davi-adres deluxe werkend te krijgen op windows 2000, ik krijg hierbij de volgende melding:

Access violation at address 7C913144 in module 'ntdll.dll'. Write of address 0040428D

Ik heb het programma ook al op een xp systeem geinstalleerd, zelfde melding. Er is volgens mij een update voor verkrijgbaar, maar deze lijkt wel nergens te downloaden. Is er nog iemand die dit programma gebruikt en mij eventueel de update kan sturen?

De huidige versie is: 8.0.1.52

Alvast bedankt.

Verwijderd

Lukt het installeren niet of het gebruiken van niet?

In ieder geval kun je proberen de .exe bestanden (van setup danwel programma) met de compatibility-modus op bijv Win98 te zetten (rechtermuisknop op bestand).

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
8.0.3.iets werkt hier prima op 2000. Alleen het is geinstalleerd op 4 Maart 2002 dus de update die is niet meer in de download map te vinden. ;)
Ik neem aan dat geregistreerde gebruikers hem van de website kunnen downloaden.

Verwijderd

Topicstarter
Nou helaas geeft davilex geen ondersteuning meer en moet ik betalen voor het registreren op de site... Gewoon de update downloaden gaat dus niet.

De windows 98 comp. mode werkt helaas ook niet.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Tja; dan kunnen wij je ook niet erg verder helpen ben ik bang :) Wel vervelend dat het niet werkt; maar dat zou logisch kunnen zijn als het niet bedoelt is voor dit OS. Wellicht kun je Davilex eens mailen met het verzoek je de upgrade toe te sturen aangezien je het pakket netjes hebt gekocht enzo? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Ik heb hier de update voor XP nog wel voor je, als je interesse hebt dan hoor ik het nog wel, je kan hem zo krijgen van me.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Davilex heeft vreemde constructies voor support, zeker voor de meer "zakelijke" software. Je moet een contract afsluiten en daar jaarlijks voorbetalen anders krijg je die updates niet (meer). Ze zullen hem dan ook wel niet mailen.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, als je de update zou kunnen sturen naar juad@xs4all.nl

Alvast bedankt

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Op Google Groups staat exact hetzelfde probleem:
Bij mij werkt versie 8.0.3. prima, alleen moet ik als het logo in
beeld komt even op escape drukken, daarna start Davi-Adres
2000 probleemloos op.
Wat ik tot nu weet is dat alleen 8.0 en 8.0.3 werken onder XP
de laatste versie dan met bovenstaand euvel, maar daar is wel
mee te leven.
Die slapers bij Davilex hadden tegen mij ook verteld dat het niet
zou werken onder XP en dat ze geen ondersteuning gaven als
XP of ME geinstalleerd was, daar het programma ontwikkeld was
voor Windows 98.
Ook heeft Norton Antivirus er mee te maken dat Davi-Adres niet
altijd goed opstart.
Soms wilt onderstaande patch (kopieeren naar Uitvoeren) als
Norton Antivirus is geinstalleerd wel eens helpen.

Voor Windows XP
"C:\Windows\system32\Regsvr32" /U "C:\program files\Norton
Antivirus\OfficeAV.dll"

Voor Windows ME
"C:\Windows\system\Regsvr32" /U "C:\program files\Norton
Antivirus\OfficeAV.dll"

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Beste Tovenaar

zou je mij die update van davilex adres 2000 voor win xp even kunne mailen .

met vriendelijke groet

Gert

Verwijderd

Topicstarter
Misschien is het een beetje laat, maar ik heb inmiddels al de update voor davi-adres gekregen. Bedankt hiervoor, maar helaas werkt deze niet voor de deluxe versie van het programma.

Heeft iemand de update voor davi-adres 2000 deluxe?Alvast bedankt. Enkel het programma bestand (de .exe) zou ook al helpen denk ik in het geval dat de update met installer niet meer beschikbaar is.

juad@xs4all.nl

• pven
  • Niet online
Heb je die oplossing nou al geprobeerd die ik had gevonden: pven in "Davi-Adres Deluxe op windows 2000/xp" ? :?

Verwijderd

Topicstarter
Ja die oplossing werkt helaas niet bij mij, toch bedankt. Heb heel google groups al afgezocht.

Er bestaat een update voor dit programma, helaas kan ik deze nergens krijgen. Is er echt niemand die met de davi adres deluxe op windows xp/2000 werkt en mij de update kan mailen?

Verwijderd

Misschien dat je p2p iets kan krijgen, je komt zoiets wel eens vaker tegen als iemand dit toevallig in zijn shared map heeft staan :)

Verwijderd

Sorry voor de late reactie,

Hoivogel de patch zit nu in je mailbox.

suc6 ermee.

• Digihelp ®
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-01 12:47
Tovenaar, zou je zo vriendelijk willen zijn om die patch/update ook naar mij te sturen ? Alvast Bedankt!

• pven
  • Niet online
los_joost schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 22:40:
Tovenaar, zou je zo vriendelijk willen zijn om die patch/update ook naar mij te sturen ? Alvast Bedankt!
Probeer het eens via [Verwijderde gebruiker] :Y)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als de patch online staat kan 'Tovenaar' vertellen waar hij de patch vandaan heeft. Als deze bij de support desk van Davi vandaan komt dan raad ik los_joost aan om daar te vragen om de patch; en niet hier :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1