Toon posts:

adsl of wanadoo premium?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen

ik wil binnenkort overstappen naar een snellere verbinding dan wat ik nu heb (f*cking casema). Wat raden jullie aan adsl of wanadoo premium? ik weet dat met premium de gemiddelde snelheid tussen de 15 en 25 KB/s ligt en je ping bij games 100 of beter is, maar hoe zit dat met adsl? de snelheid zal wel hoog zijn maar hoe zit 't met die ping?

Ik heb hier t moment 2 pc's staan waarvan er dus 1 met casema zit en de andere via isdn naar de zaak is verbonden. Kan het isdn gewoon op deze manier blijven functioneren (dus ook voor internet!) zodra adsl geinstalleerd is?

alvast bedankt voor de hulp!
WFalconB

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:20

Crusader

Arc Nature

Ga alsjeblieft weg bij dat f*cking Casema.
ADSL is echt 10 keer beter. Je hebt veel betere ping waarden en hogere downloadsnelheden.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Verwijderd

Ligt eraan wanneer ADSL leverbaar is bij jouw. Als dat nog een half jaartje duurd is het niet zo gek om voor dat halve jaar Premium te nemen. Snelheid is wel redelijk, maar haald het niet bij ADSL en dat voor hetzelfde geld. Dus als ADSL er nu al is of op zeer korte termijn zou ik meteen overstappen.

[edit]
Die ISDN lijn heb je dan nog gewoon erbij, ADSL en ISDN kan tegenwoordig ook. Dus dat lijkt mij geen enkel probleem.

Verwijderd

Ik moet nu nog 2 maanden met casema doorkachelen omdat we daarna verhuizen en we zowieso adsl nemen dan, maar ik loop me nu echt OP TE VRETEN! De verbinding verbreekt echt heel vaak en ze beweren dat het aan mijn bekabeling ligt, maar dat ligt al een jaar zo zonder problemen en ze hadden beloofd toch een monteur langs te sturen, maar die is al 6 weken niet gekomen, denk ook niet dat die nog gaat komen eigenlijk....
En de snelheid is ook om te huilen; 3kb/s als het snel is en heel vaak gewoon niet kunnen inloggen of 0.1 - 0.5kb/s, kortom HET ZUIGT. De helpdesk is kut, en de infrastructuur ook. Als je dus nog 3 maanden moet wachten op adsl zou ik lekker nog even wachten...

Verwijderd

Ook ik ben een gedupeerde gebruiker.
in de gebieden rond om mij heen zie ik ADSL komen en hoop het ook zeer snel te hebben, tot die tijd modder ik ook even door met kutsema.....
Maar voor 15,- steun je de www.WIGG.NL en kan je hopen of een gedeelde teruggaaf van contributie.....

Verwijderd

Topicstarter
ik neem aan dat jullie allemaal zwaar over t standaard KCM abo'tje lopen te kotsen, ik ook trouwens...

maar hoe zit t nou met dat premium abo van ze? dat is zo slecht toch niet? of toch...

Verwijderd

Dat com21 modumpje wat bij UPC/Chello ruim 100k/s kan halen is bij kutsema begrenst tot 20k en zelfs dat is niet haalbaar. In de grote steden mogen ze blij zijn als ze boven de 10k uit komen.
Dus ja, het is sneller maar niet veel....

Verwijderd

Op woensdag 10 januari 2001 21:10 schreef rht het volgende:
Dat com21 modumpje wat bij UPC/Chello ruim 100k/s kan halen is bij kutsema begrenst tot 20k en zelfs dat is niet haalbaar. In de grote steden mogen ze blij zijn als ze boven de 10k uit komen.
Dus ja, het is sneller maar niet veel....
Nou, in Den Haag haal je toch gewoon tussen de 20k en 30k, dus da's voor Casema begrippen best wel goed. En Den Haag mag best een grote stad genoemt worden.

Verwijderd

Topicstarter
een vriend van me heb ook premium en die zit altijd aan de 25k/s, met een ping van 50-80

wat is eigenlijk de gemiddelde download snelheid met een adsl basic abo? rond de 50k/s ofzo?
Pagina: 1