Toon posts:

Geel Rood Wit tulpen aan de voorkant

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil graag een keer een playstation of vcr aansluiten aan m'n pc. Dus ik ben op zoek naar een front panel waarin van die gele, rode en witte aansluitingen zitten en t liefst ook S-video. Zoals die micorstars van mediamarkt hebben: Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~cvelzen1/front.JPG Iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen krijgen en voor hoeveel?

En kan je zo'n ding gewoon intern op je mobo pluggen, want ik heb geen zin om kabels aan de achterkant ofzo door te lussen. Ik heb een ASUS A8N-SLI Deluxe Mobo.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

De breakout boxes van bijv een Terratec 24/96 of SBLive 5.1 hebben dit geloof ik (iig geluid)
Zo te zien zitten op die frontpanels daar het geluid en video ook gescheiden.
Je moet iig even kijken welke headers je op je mobo/kaarten hebt zitten, als die beschikken over een header voor geluid en video is het op zich mogelijk. Hoef je die dingen alleen nog te vinden.

• Nielson
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 01:56:En kan je zo'n ding gewoon intern op je mobo pluggen, want ik heb geen zin om kabels aan de achterkant ofzo door te lussen. Ik heb een ASUS A8N-SLI Deluxe Mobo.
Als dit ingangen zijn is de gele waarschijnlijk een doorlus van de ingang van de tv-kaart, en de rode en witte van de line-in van de geluidskaart. Bij praktisch alle moederborden zit hiervoor wel een connector op het mainboard, maar voor de video-ingang zul je toch iets van een tv-kaart moeten hebben om 'm op aan te sluiten.

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:42
Interne videosignaal aansluiting op je videokaart heb ik op consumentenproducten nog nooit gezien.
Daarvoor zal je dus of een TV-kaart of een videokaart met VIVO moeten hebben en dan aan de achterkant doorlussen.
Audio aansluiting zit dacht ik wel op de asus.

Verwijderd

Topicstarter
Maar op mediamarkt pc's zit volgens mij niet standaard een tv-kaart, heeft iemand ooit gezien hoe bij dat ding die gele composite en s-video zijn aangesloten?

• Nielson
  • Nu online
Als je goed kijkt op bovenstaand plaatje zie je dat de beschrijvingen onder de aansluitingen slaat op zowel de wit/rode tulpplug als de blauwe jackplug. De blauwe is de Line-In, dus zijn de tulppluggen dit waarschijnlijk ook. Als je kijkt bij beschrijving onder de gele tulpplug, zie je dat deze tevens hoort bij de s-vhs connector daarnaast, dus als er geen tv-kaart in het systeem zit is dit waarschijnlijk een doorlus van de tv-out van de videokaart.
Pagina: 1