Vast loper Philips HDRW 720

Pagina: 1
Acties:

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 15:11
Ik heb sinds anderhalve maand de Philips HDRW 720 echter heb ik nu een vastloper of hoe je het ook wilt noemen. Wou een dvd branden, maar de docu was net iets te groot voor de dvd en hierna kon ik niks meer doen wat in verband staat met de dvdlezer. Kan hem niet openen. Verder staat er in de display "BLOCKED" als ik probeer te openen. En heb constant een kruisje ("x") op m'n beeld van de tv staan.

Nu heb ik wel al een topic gevonden waar het probleem ook is gevonden... maar nergens een oplossing.

Heeft iemand al een oplossing hiervoor, heb namelijk geen zin om hem 2 week te missen.

PS. Harde reset heb ik al geprobeerd.

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

Verwijderd

Kammeraad van mij had ook ongeveer het zelfde probleem, zijn apparaat gaf ook blocked aan.
Ten heeft hij hem naar een service centre van philips gebracht, daar hebben ze het probleem netjes opgelost.

Verwijderd

Ik weet niet wat je onder een "harde reset" verstaat, maar anders kan je het volgende proberen. Stekker er uit. Druk op de knop "standby" terwijl je op "standby" drukt stekker er weer in. Als het display begint te werken "standby" weer los. Let op: instellingen gaan naar fabrieksinstellingen.

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 15:11
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 10:22:
Kammeraad van mij had ook ongeveer het zelfde probleem, zijn apparaat gaf ook blocked aan.
Ten heeft hij hem naar een service centre van philips gebracht, daar hebben ze het probleem netjes opgelost.
Hoe lang heeft dat geduurd?

Harde reset had ik al geprobeerd... hielp niks...

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

Verwijderd

Bij dat servicepunt zeiden ze hem dat het niet vooraf te zeggen was, ivm leveringen van onderdelen en hoe druk het daar op dat moment was. Maar hij is hem een week kwijt geweest... en tja.. wat moet je anders?? hij doet het nu ook niet. :)

Verwijderd

Vastloper......ach...vrees dat dat &^%$# ding wederom aangeboden zal moeten gaan worden voor reperatie, denk zo voor de 4 e keer al nu.
1e keer was ie " gerepareerd "...na 5 weken zonder te hebben gezeten...
Vol verwachting opgehaald, keurig laten wennen aan kamer temperatuur, hele handel weer aansluiten, instellen etc...nou nou...heb er 2 weken van mogen " genieten " .
Weer dezelfde error, nu zelfs bij orginele koop dvd films, dus weer terug, dit maal duurde het ruim 7 weken....
We vermoeden dat de harddisk problemen geeft, we bellen u nog als de harddisk inderdaad vervangen moet worden...nah ja, daar gaan al je opnames dan...
Na 6 weken ff gebeld hoe het ervoor stond....
We hebben hem vorige week naar de dealer gestuurd....
Hallo...vorige week pas ?
Hield me maar " proffesioneel " aan de telefoon, schelden vloeken en tieren deed ik na de hoorn op de haak te hebben gedaan.
Na dit telefoontje nogmaals gebeld, was nu bijna 7 weken geleden dat ik het " super slim " apparaat had aangeboden ter reperatie.
Jawel, hij stond klaar en kon afgehaald worden, het laser oog oid was vervangen, de harddisk zelf was nog prima in orde.
Mooi dus.

Heb dit maal iets langer mogen " genieten " ervan, nu zelfs bijna 2 maanden, blijkbaar een record voor een philips &^% apparaat.
Bleek de vorige reperatie niet volledig gedaan te zijn, echt technisch geouwehoer voor mijn oren.
Afijn, dit keer duurde het maar 4 weken eer ie terug was.
En ja....ze gaan vooruit bij philips blijkbaar....hij heeft nu een maandje of 4 gedraaid, tot vanavond dus.
Dus als er nog iemand langs grof vuil loopt een dezer dagen....
Philips....merk is nog te MIN om een scheer apparaat van te kopen .
Wat een *&^merk.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 01:50:
Vastloper......ach...vrees dat dat &^%$# ding wederom aangeboden zal moeten gaan worden voor reperatie, denk zo voor de 4 e keer al nu.
1e keer was ie " gerepareerd "...na 5 weken zonder te hebben gezeten...
Vol verwachting opgehaald, keurig laten wennen aan kamer temperatuur, hele handel weer aansluiten, instellen etc...nou nou...heb er 2 weken van mogen " genieten " .
Weer dezelfde error, nu zelfs bij orginele koop dvd films, dus weer terug, dit maal duurde het ruim 7 weken....
We vermoeden dat de harddisk problemen geeft, we bellen u nog als de harddisk inderdaad vervangen moet worden...nah ja, daar gaan al je opnames dan...
Na 6 weken ff gebeld hoe het ervoor stond....
We hebben hem vorige week naar de dealer gestuurd....
Hallo...vorige week pas ?
Hield me maar " proffesioneel " aan de telefoon, schelden vloeken en tieren deed ik na de hoorn op de haak te hebben gedaan.
Na dit telefoontje nogmaals gebeld, was nu bijna 7 weken geleden dat ik het " super slim " apparaat had aangeboden ter reperatie.
Jawel, hij stond klaar en kon afgehaald worden, het laser oog oid was vervangen, de harddisk zelf was nog prima in orde.
Mooi dus.

Heb dit maal iets langer mogen " genieten " ervan, nu zelfs bijna 2 maanden, blijkbaar een record voor een philips &^% apparaat.
Bleek de vorige reperatie niet volledig gedaan te zijn, echt technisch geouwehoer voor mijn oren.
Afijn, dit keer duurde het maar 4 weken eer ie terug was.
En ja....ze gaan vooruit bij philips blijkbaar....hij heeft nu een maandje of 4 gedraaid, tot vanavond dus.
Dus als er nog iemand langs grof vuil loopt een dezer dagen....
Philips....merk is nog te MIN om een scheer apparaat van te kopen .
Wat een *&^merk.
Ik adviseer je om een brief te schrijven naar Philips en het hele verhaal voor te leggen. De service is meestal uitbesteed aan derden en je kunt je beklag beter bij Philips zelf doen. De HDRW-720 en 725 staan niet bekend om hun stabiliteit maar jouw verhaal is wel heel ernstig.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1