Toon posts:

[DEMON] meer mensen waarvan de homepages offline zijn?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
omdat het centrale demon topic tijdelijk gesloten is omdat iedereen status berichten aan het posten is, open ik maar een topic.

-ik kan sinds vanavond niet meer aanmelden via ftp op homepages.demon.nl, vanmiddag nog wel
-ik kan niet naar http://gebruikersnaam.demon.nl
-ik kan wel pingen naar http://gebruikersnaam.demon.nl

hebben meer mensen poroblemen met hun homepages.
Ik heb niks veranderd vandaaag qua hardware.

[rml][ PC - PS2 - XBOX] Hitman 4: Blood Money[/rml]

dit topic is gemaakt door mij en de plaatjes staan op mijn homepage, ik neem aan dat andere mensen dit ook niet kunnen zien.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 20:41
Heb je al bij Demon zelf op de statuspagina's gekeken? Daar staat duidelijk aangegeven dat er momenteel problemen zijn/waren met de homepages. http://www.demon.nl/demon/nieuws/netwerkstatus.html

Ik kan overigens ook niet bij mijn homepage komen.

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Geen problemen hier. Ik kan op m'n homepage komen en je plaatjes in het genoemde topic zien.

• DRaakje
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
haha, je moet ff opletten bij demon.

doe maar eens een dns op:

systeemnaam.demon.nl
www.systeemnaam.demon.nl

Je komt dan tot de conclusie dat het niet dezelfde servers zijn.
de 1e gaat naar jou IP en de 2e gaat door naar de webpagina!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
DRaakje schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 02:20:
haha, je moet ff opletten bij demon.

doe maar eens een dns op:

systeemnaam.demon.nl
www.systeemnaam.demon.nl

Je komt dan tot de conclusie dat het niet dezelfde servers zijn.
de 1e gaat naar jou IP en de 2e gaat door naar de webpagina!
Voor de duidelijkheid: IK checkte net m'n homepage, www.systeemnaam.demon.nl dus(op mijn systeemnaam.demon.nl draait ook wel het een en ander, maar da's een andere kwestie...).Wat m'n voorgangers deden weet ik niet. Bovendien had de TS het over problemen met aanmelden op de ftp-server van demon.

[ Voor 9% gewijzigd door Marcel op 12-03-2005 02:26 ]

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
kon vanmiddag wel inloggen, maar een paar uur later niet. en nu paar uur later lukt het weer wel.

tijdelijke hickup ofzo. gebeurt afentoe nu eenmaal.

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

Verwijderd

Topicstarter
ik kan via www er wel op nu.

maarja demon heeft aangegeven problemen te ondervinden met de homepages, dus we wachten maar af dan.

Hopelijk gaat het grote topic zo weer open, en krijgt iedereen voortaan ook gelijk een OW als ze statusberichten posten.

Dit topic mag van mij dicht, of een titelfix ""resreve demon topic" ofzo

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 11:18 ]

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-02 20:41
Ik kan er nu ook weer gewoon bij.

• Tweeke
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 11:18:

Hopelijk gaat het grote topic zo weer open, en krijgt iedereen voortaan ook gelijk een OW als ze statusberichten posten.

Dit topic mag van mij dicht, of een titelfix ""resreve demon topic" ofzo
Heel goed dat het grote topic even dicht staat. Ik lees er vaak (post weinig), maar de laatste tijd werd het echt volgespamd met korte zinloze replies met veel te veel smilies :/

Ik hoop trouwens wel dat ie weer open gaat, en ik heb er vertrouwen in dat dat ook weer gaat gebeuren.

De verbinding naar de nieuwsserver geeft de laatste dagen vaak problemen bij mij. Ik krijg vaak time-outs (503 errors) en dan werkt de verbinding10 minuten later weer gewoon.
Supernews geeft overigens aan dat deze problemen inderdaad speelden, (http://status.supernews.com/), maar dat ze inmiddels opgelost zouden moeten zijn. Demon zelf geeft geen statusmeldingen m.b.t. de nieuwsservice.

Ben ik de enige die hier last van heeft?
Mocht dit nog lang blijven spelen, dan ga ik Supernews maar eens mailen denk ik :)

The fact that a believer is happier than a skeptic is no more to the point than the fact that a drunken man is happier than a sober one. George B. Shaw

Pagina: 1