Toon posts:

Serverpark verhaaltje updaten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam laatst weer eens de link tegen van het serverpark zoals hij ook in de advertentie van trueserver staat. Ik stoorde me echter aan het feit dat hij zo hopeloos outdated is :) er zijn namelijk in de loop der tijd heel wat servers bij gekomen en volgens mij ook sponsoren. Is het geen idee om dat een keer te updaten? En nee het hoeft niet van vandaag op morgen :P

Het verschil tussen het aantal servers dat verhuist is en dat daarin staat is echt een beetje te groot. Misschien een leuk ideetje voor als iemand even niets te doen heeft :D

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

N.B: Het Tweakers.net serverpark is constant aan veranderingen onderhevig. Het is dan ook onmogelijk om dit document altijd up to date te houden. De huidige tekst bevat de stand van zaken in januari 2005 (excl. serverspecs, deze zijn niet up to date)
Verder is er genoeg te weten te komen over de servers, kijk bijvoorbeeld in de statestiekenlijst of in de .plans waar 99% van de gevallen wel terug is te vinden wat er met welke server aan de hand is ;)

Plus dat het een hoerenwerk is om dat soort dingen bij te houden als je maar dan 15 servers hebt + de usual upgrades :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26

Daniel

Kapitein NCC-1701
We moeten ooit eens een keer de moed bij elkaar rapen om het te updaten, maar het is gewoon heel veel werk met een lage prioriteit :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:26

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het verhaaltje is enigszins geupdate, alleen de tabellen met de specs zelf moeten nog worden aangevuld en uitgebreid.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik had een tijdje geleden http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1231593 geplaatst, sommige dingen zijn al onder handen genomen, sommigen nog niet.

Moto-moi: kutwerk heb je helemaal gelijk in, maar voor het specsgeile publiek zal je er eens in de zoveel tijd toch eens aan moeten geloven. ;)

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Rafe schreef op maandag 14 maart 2005 @ 22:25:
Ik had een tijdje geleden http://www.tweakers.net/r...=Posting&ParentID=1231593 geplaatst, sommige dingen zijn al onder handen genomen, sommigen nog niet.
Wat dingetjes die niet kloppen op het serverpark .plan:
- Achelois heeft geen plaatje
Dunno of we daar een mooi plaatje van hebben, maar dat is sowieso Femme zijn afdeling :)
- Asclepius staat er nog niet bij
- De recent uitgevoerde wijzigingen aan de CPUs van Asclepius en Apollo zijn nog niet doorgevoerd
- Specs en beschrijving van Arethusa zijn verouderd
specs staan in een html table, dat mag Femme van ons doen :)
- Webservers zijn niet in het midden uitgelijnd, de rest wel
Fix0rds :)
- Er staat dat Athena naar Fok is, maar kennelijk dus niet?
We recyclen nog wel eens namen ;)
- De begeleidende tekst boven de servers mag ook onder de schop genomen worden, een aantal to-do dingen zijn al gerealiseerd (switches bijvoorbeeld)
Done.
- Netcraft grafiekje is niet meer helemaal up-to-date
Ik kan zo 1-2-3 geen nieuw grafiekje op hun site vinden ?
- Sponsortekst aan het einde is ook wat verouderd
Dunno, da's Daniel z'n pakkie aan :)
Nieuwe pics wel een leuke toevoeging zijn, deze staan er ook al weer een hele tijd.
Femme = fotograficus, die mag plaatjes uitzoeken :P
Moto-moi: kutwerk heb je helemaal gelijk in, maar voor het specsgeile publiek zal je er eens in de zoveel tijd toch eens aan moeten geloven. ;)
Alleen als het moet van de baas (zoals vandaag :+ )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1