We are shaping the future
Want hoe kom je er anders achter dat SG = Stuffis Generalis = /1
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Of anders http://gathering.tweakers.net/SG ?
[ Voor 30% gewijzigd door Skaah op 12-03-2005 17:29 ]
maar dat kan ookSkaah schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:29:
Of wat wel af en toe voorkomt en handig kan zijn: [forum=SG] ipv [forum=1].
Anyways, als moto-moi en co dit leuk vinden mogen ze zelf met mod_rewrite aan de gang gaan
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Ware het niet dat list_topics een forum beschrijft, zoals Stuffis Generalis en list_category een categorie zoals Softe Goederen aanduid.Mr. Liu schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:33:
Op zich allemaal heel aardig, maar dan moet er ook een goede afspraak komen voor de diverse afkortingen. Typisch dat hier nu net SG als voorbeeld gebruikt wordt, want behalve Stuffis Generalis wordt daar af en toe ook Softe Goederen mee aangeduid, vooral door mensen die veel daar en nauwelijks in Stuffis Generalis komen.
Signature
Ware het niet dat react 1.9.4 net zo makkelijk een topic-listing van een categorie als een forum genereertpasta schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:35:
[...]
Ware het niet dat list_topics een forum beschrijft, zoals Stuffis Generalis en list_category een categorie zoals Softe Goederen aanduid.
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Oh, dat wist ik niet. Zit het er al lang in dan?chem schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:
[...]
maar dat kan ook
Anyways, als moto-moi en co dit leuk vinden mogen ze zelf met mod_rewrite aan de gang gaan
Dat is niet een functionaliteit die van het forum afhangt, maar van de webserver software, apache in dit geval, die zegt "als me ...../SG opvraagt, stuur ze dan ...../42 bijvoorbeeld.
Ook dat is het geval overigens.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Of ben ik nu gek en mis ik het punt?
Als je [norml] er omheen zet hoef je geen grollen uit te halen met underscores, ook zoietssanfranjake schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:27:
[forum_=wos] (zonder underscore) werkt toch al heel lang, en wordt automatisch geparsed naar Windows Operating Systems ?
Of ben ik nu gek en mis ik het punt?
Oh joychem schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:
maar dat kan ook
Nah, als ik een keer een verloren momentje heb zal ik het wel een keertje doen, op 1 voorwaarde: dat jij aan me uitlegd hoe ik http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/BUG kan laten veranderen in React Bugs en Featurerequests op het forum.
Het zou dan nog altijd RML-parsing zijn en daar kan crisp zelf ook erg veel aan veranderen, dus als men het zou willen, dan zou het ongetwijfeld mogelijk zijnAlex schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:53:
Dan zal er toch een deel React parsing bij moeten komen, minstens om de fora-afko's uit de db te halen...
no dude dan moet je gewoon "ff" een lijstje in je .htaccess bouwenmoto-moi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:07:
[...]
Oh joy
Nah, als ik een keer een verloren momentje heb zal ik het wel een keertje doen, op 1 voorwaarde: dat jij aan me uitlegd hoe ik http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/BUG kan laten veranderen in React Bugs en Featurerequests op het forum.
maar we kunnen het ook in 1.9.4 bouwen
Als het goed is kan je een favorite een naam geven - type je die naam in in je addressbalk kom je op die site terecht
dealchem schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:02:
no dude dan moet je gewoon "ff" een lijstje in je .htaccess bouwen
maar we kunnen het ook in 1.9.4 bouwen
Intentionally left blank
Dit topic is gesloten.
![]()