Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feature] Snel springen naar forum?

Pagina: 1
Acties:
  • 240 views sinds 30-01-2008

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-11 20:57
Zou het mogelijk zijn om i.p.v. een forumid, de afkorting van een forum op te geven, zoals die ook bij de zoekresultaten staat?
Dus bijvoorbeeld http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/SG i.p.v. Stuffis Generalis als je naar SG wilt.
Is een stukje makkelijker, ik (en met mij vele users) ken de forumid's nl. niet allemaal.

We are shaping the future

• CrashOne
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

CrashOne

oOoOoOoOoOoOoOoOoOo

Ik vraag me af hoeveel users er werkelijk deze hele url in gaan voeren, dan maak je toch een bookmark ofzo?

Huur mij in als freelance SEO consultant!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Op zich wel een idee, maaruh, verwacht je dat mensen zomaar opeens de afkortingen weten ? ;)
Want hoe kom je er anders achter dat SG = Stuffis Generalis = /1 :? ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Alex)
Dat weet je na 1 dag op GoT al wel hoor...
Of anders http://gathering.tweakers.net/SG ?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 18:04
Of wat wel af en toe voorkomt en handig kan zijn: [forum=SG] ipv [forum=1].

[ Voor 30% gewijzigd door Skaah op 12-03-2005 17:29 ]

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 08:39

chem

Reist de wereld rond

Skaah schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:29:
Of wat wel af en toe voorkomt en handig kan zijn: [forum=SG] ipv [forum=1].
maar dat kan ook :?

Anyways, als moto-moi en co dit leuk vinden mogen ze zelf met mod_rewrite aan de gang gaan >:)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:02

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Op zich allemaal heel aardig, maar dan moet er ook een goede afspraak komen voor de diverse afkortingen. Typisch dat hier nu net SG als voorbeeld gebruikt wordt, want behalve Stuffis Generalis wordt daar af en toe ook Softe Goederen mee aangeduid, vooral door mensen die veel daar en nauwelijks in Stuffis Generalis komen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mr. Liu schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:33:
Op zich allemaal heel aardig, maar dan moet er ook een goede afspraak komen voor de diverse afkortingen. Typisch dat hier nu net SG als voorbeeld gebruikt wordt, want behalve Stuffis Generalis wordt daar af en toe ook Softe Goederen mee aangeduid, vooral door mensen die veel daar en nauwelijks in Stuffis Generalis komen.
Ware het niet dat list_topics een forum beschrijft, zoals Stuffis Generalis en list_category een categorie zoals Softe Goederen aanduid. ;)

Signature

• chem

chem

Reist de wereld rond

pasta schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:35:
[...]

Ware het niet dat list_topics een forum beschrijft, zoals Stuffis Generalis en list_category een categorie zoals Softe Goederen aanduid. ;)
Ware het niet dat react 1.9.4 net zo makkelijk een topic-listing van een categorie als een forum genereert O-)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Volgens mij is dit nogal lastig te implementeren gezien het feit dat React geen unieke afkortingen vereist. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Waar je in my opinion eerst even naar moet gaan kijken voordat je gaat nadenken over de eventuele technische middelen om deze featurue te implementeren is de nuttigheid van deze feature. Ik bedoel, hoeveel tijd ga je er nou eigenlijk mee besparen? Voor die een of twee klikjes minder hoef je het niet te doen natuurlijk ;)

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11 18:04
chem schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:
[...]

Anyways, als moto-moi en co dit leuk vinden mogen ze zelf met mod_rewrite aan de gang gaan >:)
Oh, dat wist ik niet. Zit het er al lang in dan?

• blaataaps
  • Niet online
mod_rewrite bestaat al jaaaaren, ja dus :)
Dat is niet een functionaliteit die van het forum afhangt, maar van de webserver software, apache in dit geval, die zegt "als me ...../SG opvraagt, stuur ze dan ...../42 bijvoorbeeld.

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Neej * blaataaps , de vraag was of de automatische omzetting van [forum=BUG] naar React Bugs en Featurerequests er al lang in zit. ;)

Ook dat is het geval overigens. :P

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• blaataaps
  • Niet online
Ooooh, dan had ie beter moeten quoten :)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
[forum_=wos] (zonder underscore) werkt toch al heel lang, en wordt automatisch geparsed naar Windows Operating Systems ?

Of ben ik nu gek en mis ik het punt?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

sanfranjake schreef op zondag 13 maart 2005 @ 13:27:
[forum_=wos] (zonder underscore) werkt toch al heel lang, en wordt automatisch geparsed naar Windows Operating Systems ?

Of ben ik nu gek en mis ik het punt?
Als je [norml] er omheen zet hoef je geen grollen uit te halen met underscores, ook zoiets :P

• Alex)
Ik bedoel dus in de adresbalk, IE slikt nl. geen RML :p

• moto-moi

moto-moi

chem schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:32:

Oh joy :+
Nah, als ik een keer een verloren momentje heb zal ik het wel een keertje doen, op 1 voorwaarde: dat jij aan me uitlegd hoe ik http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/BUG kan laten veranderen in React Bugs en Featurerequests op het forum.

• Alex)
Dan zal er toch een deel React parsing bij moeten komen, minstens om de fora-afko's uit de db te halen...

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alex schreef op maandag 14 maart 2005 @ 20:53:
Dan zal er toch een deel React parsing bij moeten komen, minstens om de fora-afko's uit de db te halen...
Het zou dan nog altijd RML-parsing zijn en daar kan crisp zelf ook erg veel aan veranderen, dus als men het zou willen, dan zou het ongetwijfeld mogelijk zijn :) .

• chem

chem

Reist de wereld rond

moto-moi schreef op zondag 13 maart 2005 @ 22:07:
[...]

Oh joy :+
Nah, als ik een keer een verloren momentje heb zal ik het wel een keertje doen, op 1 voorwaarde: dat jij aan me uitlegd hoe ik http://gathering.tweakers.net/forum/list_topics/BUG kan laten veranderen in React Bugs en Featurerequests op het forum.
no dude dan moet je gewoon "ff" een lijstje in je .htaccess bouwen >:)

maar we kunnen het ook in 1.9.4 bouwen

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Alex schreef op zondag 13 maart 2005 @ 20:48:
Ik bedoel dus in de adresbalk, IE slikt nl. geen RML :p
Als het goed is kan je een favorite een naam geven - type je die naam in in je addressbalk kom je op die site terecht :)

• moto-moi

moto-moi

chem schreef op maandag 14 maart 2005 @ 21:02:
no dude dan moet je gewoon "ff" een lijstje in je .htaccess bouwen >:)
maar we kunnen het ook in 1.9.4 bouwen
deal :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:58

crisp

Devver

Pixelated

Lijkt me dat de huidige mogelijkheden afdoende zijn :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.