Afdruk instellingen aanpassen

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01-2025
Hallo,

is er met 1 of ander iets (javascript) een mogelijkheid om de afdruk instelling van een pagina aan te passen? Zodat hij bijvoorbeeld automatisch liggend wordt afgedrukt. Ik ben hier een tijdje naar op zoek maar nog niets gevonden tot nu toe

Alvast bedankt

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Nee, dat is met javascript iig niet mogelijk.
Misschien dat het met activeX zou kunnen maar dat weet ik zo eventjes niet, en dat is ook direct IE only dus misschien ook geen oplossing.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Thomson
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-01-2025
Nou IE only zou niet echt een probleem zijn ;)
Is alleen voor hier lokaal op het netwerk (vooral voor pa) en die gebruikt IE

Edit: Met ActiveX is het te doen. hmm heb je voor ActiveX ASP nodig? Pfiew ga ik echt al die moeite doen om nog ff activex dingen te gaan begrijpen :p

Edit2: Blijkbaar toch niet :(
orientation Not currently supported.

Iemand nog ideeën?

[ Voor 54% gewijzigd door Thomson op 11-03-2005 20:26 ]

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Thomson schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:19:
Met ActiveX is het te doen. hmm heb je voor ActiveX ASP nodig? Pfiew ga ik echt al die moeite doen om nog ff activex dingen te gaan begrijpen :p
Nee :)

pdf genereren?
java?

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 12:29

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Wat heb je nu al gevonden? Wat lukte daar niet mee?
En waarom staat je topic in Programming & Webscripting en niet in Webdesign & Graphics? ;)

Anyway, je topicstart is veel te kort door de bocht. Daarom verplaats ik je topic niet. Let even op [rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml] voordat je in Webdesign & Graphics een topic opent.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.