Toon posts:

Mijn DVD's spelen schokkerig af op mijn standalone speler

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een nec 2500a ik heb heel vaak problemen om de gebrande schijfjes zonder hapering af te spelen. Ik heb de nieuwste firmware 1.07 maar het helpt echter niet. Een kennis van mij heeft dezelfde brander met dezelfde firmware. De nieuwste nero etc etc.En die heeft totaal geen problemen. En als hij een dvdtje brand speelt ie helemaal goed af. Wat kan ik nog doen om dit goed te krijgen. Alvast bedankt

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

hoe doen jouw dvds het in spelers van anderen?
Heb je al andere dvds geprobeerd?

Verwijderd

Neem andere schijfjes die wat beter door je standalone gelezen kunnen worden. Evt. kun je op http://www.videohelp.com/dvdplayers je speler zoeken en daarin de ondersteunde schijfjes vinden. (andersom kan ook: http://www.videohelp.com/dvdmedia)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 19:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
mijn dvdtjes doen het bij anderen nog veel slechter. Maar this toch raar dat die kennis van mij met dezelfde brander en dezelfde schijfen brand. Als dat ik doe en die van hem zijn wel compatibel en die van mij niet. en we hebben alles precies dezelfde nero firmware. kan het mischien zijn dat de brander gewoon niet goed is. ik kan -schijfen al helemaal niet branden.Alleen maar +schijfen. En ik heb al vele merken geprobeerd. ik had al bij videohelp gekeken en heb ook dat advies gevolgt. ook zonder resultaat. kan ik mijn brander niet testen of zo of ie wel goed is. of ie wel goed brand.en als dat kan hoe moet ik dat dan doen???

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 20:25 ]

• KILLorBE
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-06-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:18:
kan ik mijn brander niet testen of zo of ie wel goed is. of ie wel goed brand.en als dat kan hoe moet ik dat dan doen???
Probeer jou brander eens in de PC van die kennis, als die het daar......

En dat dezelfde schijfjes verschillende resultaten hebben is niet vreemd --> Verschillende batches (Net zoals dat CPU's niet hetzelfde overklokken) --> zelfde 'merk' (Lees: Die het schijfje een naam geeft) --> verschillende fabrikanten (CMC, Taiyo Yuden....).

Verwijderd

ligt aan de combinatie brander/merk (media code) dvd/standalone player.
ik had dit eerst ook nec 2510 brander met goedkope dvd's (ultron), ben overgestapt naar Verbatims DVD+R en geen probleem meer.
Pagina: 1