Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
[ Voor 92% gewijzigd door RobIII op 11-03-2005 19:55 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Volgens mij hoef je dan geen link op te nemen als je favicon in de root staatRobIII schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:51:
volgens mij hoort een favicon.ico in de root van een site te staan
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Verwijderd
<link rel="shortcut icon" href="http://het hele adres van je website/favicon.ico" type="image/x-icon">
BtM909 schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:53:
[...]
Volgens mij hoef je dan geen link op te nemen als je favicon in de root staat
Dat was het ja!
Thnx voor de correctie
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Internet Exporer gaat er nog al raar mee om. Dan verschijnt hij pas als je de pagina aan je favorieten hebt toegevoegd, en verdwijnt hij na verloop van tijd weer automagisch en komt hij nooit meer terug tenzij je de pagina weer aan je favorieten toevoegd.
Verder; hoe heb je die favicon gemaakt? Is het wel een echt icon bestand en niet zomaar een plaatje dat je een andere naam hebt gegeven?
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Nee Firefox gaat lekkerJohnny schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:58:
Met welke browser test je het?
Internet Exporer gaat er nog al raar mee om. Dan verschijnt hij pas als je de pagina aan je favorieten hebt toegevoegd, en verdwijnt hij na verloop van tijd weer automagisch en komt hij nooit meer terug tenzij je de pagina weer aan je favorieten toevoegd.
Verder; hoe heb je die favicon gemaakt? Is het wel een echt icon bestand en niet zomaar een plaatje dat je een andere naam hebt gegeven?
Favicon is zichtbaar als icoon in address-bar. Toevoegen aan favorieten, result: niet zichtbaar. Nee, je moet eerst nog een keer naar die site
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Heb geprobeerd met volledige url maar dat doet hij niet!
Verwijderd
zowel Safari/Konqueror, Opera, Firefox als Explorer ondersteunen favicons, maar hebben ook zo ook nog wel hun bugs ...
Verder, als het anders altijd wel werkt, zijn er toevallig kleine veranderingen, zoals een andere host?
Dat geeft niet direkt antwoorden, maar kan wel een aanwijzing zijn waarnaar te zoeken...
Om te testen waar de fout ligt kun je bv in firefox tevens gewoon een ander gifje in de zelfs map als favicon aanwijzen... daarmee test je voornamelijk of het path goed gevonden wordt ... als dat het wel doet, kan misschien het favicon.ico bestand zelf corrupt zijn, misschien niet helmaal correct opgeladen via FTP...
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Wat ik me moeilijk kan voorstellen is dat de file corrupt is. Heb deze getest en is dit dus niet!
De link naar mn favicon is perfect.
Firefox, Netscape en Mozilla zijn allemaal hetzelfde, dus die hoef je niet alledrie te proberen.nvidia schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:26:
Ik heb het in alle browsers getest die ik staan heb nl. IE, firefox, netscape & mozilla!
Wat ik me moeilijk kan voorstellen is dat de file corrupt is. Heb deze getest en is dit dus niet!
De link naar mn favicon is perfect.
Maar ik zou idd gewoon je icoon in de root zetten. Wat misschien ook nog helpt is die / vooraan in het adres weghalen. Dus er gewoon "images/favicon.ico" van maken.
Tesla Model Y RWD (2024)
Heb je al geprobeerd om hem om te zetten naar echt icon-formaat?
Intentionally left blank
leoaq.fm // Jeune Loop
1
| <link rel="shortcut icon" href="./images/favicon.ico" type="image/x-icon" /> |
of
1
| <link rel="shortcut icon" href="images/favicon.ico" type="image/x-icon" /> |
Mijn bevinding is namelijk dat als je een 'href' begint met een / dat hij dan bij de root begint te rekenen. In jou geval zou hij dus denken dat de icon staat in: www.webdream.be/images/favicon.ico
[ Voor 38% gewijzigd door Speedener op 12-03-2005 16:16 ]