Toon posts:

[Java/JBuilder] Invoegen gecompileerde class file

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier om een .class file te importeren met daarin bijv MijnKlasse1, gecompileerd en wel. Ik heb geen sourcecode van de class. Hoe kan ik dit bereiken in JBuilder? Ik heb al gegoogled maar er is verdomd weinig (niks zelfs) over te vinden.

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
is dat niet gewoon
Java:
1
import packageName.className

Of bedoel je dat niet?

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een file genaamd MijnKlasse1.class en de klasse die daarin staat wil ik graag gebruiken in mijn code.

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03 18:12
Java:
1
import MijnKlasse1;

Dat regeltje dan boven aan in het bestand van de code waar je hem wilt gebruiken.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Verwijderd

Topicstarter
en waar moet ik de .class file dan neerpoffen?

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-05 18:25

bille

Don't call me Buff

wat je ook kan doen is even dit tooltje downloaden: http://members.fortunecity.com/neshkov/dj.html en dan gewoon die classfile decompilen.. dan heb je de source te pakken (altijd leuk om ff te hacken ofzo 8) )

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Topicstarter
leuk, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling. is er nog iemand die mij wel een antwoord kan geven op mijn vraag?

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Je antwoord is al 2 keer gegeven.
Je file moet in je CLASSPATH staan, of in dezelfde dir als je java file die het import, relatief gezien.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

• nxt
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-02 09:36

nxt

Macros schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 20:35:
Je file moet in je CLASSPATH staan, of in dezelfde dir als je java file die het import, relatief gezien.
En in JBuilder zou je eventueel in plaats van de class in het standaard classpath te zetten een library kunnen definieren die die classe bevat en deze aan je project toevoegen.

[ Voor 5% gewijzigd door nxt op 12-03-2005 08:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dit allemaal gedaan maar de klasse wordt niet herkend binnen mijn project. Kan dit komen doordat de te importeren klasse zich niet binnen een package bevindt?

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-04 09:28

Macros

I'm watching...

Als je nou eens helemaal verteld hoe het zit. Alle package namen, van beide classen, en de dir structuur van wat waar alles staat en ik kan je uitleggen wat je waar moet zetten zodat het werkt.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2 .class files, genaamd Dictionary1 en Dictionary2.

Ik heb tevens een package, genaamd Dictionary. Hierin staan twee classes genaamd DictionaryAdapter en DictionaryFactory. De factory geef een DictionaryAdapter terug, ofwel een Dictionary1Adapter ofwel een Dictionary2Adapter. Beide adapters zorgen voor een unieke interface naar beide totaal verschillende Dictionary-interfaces van Dictionary1 en Dictionary2.

Ik heb nu zelf de classes Dictionary1 en Dictionary2 geimplementeerd, echter wil ik nu mijn eigen classes er uit gooien en de implementaties uit de .class files gaan gebruiken. Als ik de .class files in mijn project sleep, kan ik een deel van het gedecompileerde stuk van de .class files zien; hieruit blijkt dat ze beiden _niet_ in een package zitten. Nu geeft de compiler aan dat hij Dictionary1 en Dictionary2 beiden niet kan vinden, hij mist de .java files.

Wat te doen?
Pagina: 1