Toon posts:

Demon dsl express (ervaringen, upgrades etc)

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Tja, omdat (voor het eerst in 4 jaar tweakers) een mod om mij persoonlijk, volstrekt onduidelijke redenen het demon dsl express ervaringen topic heeft gesloten, en er gelet op het aantal post zeker behoefte aan een dergelijke topic is, open ik dit topic.
Wat mij betreft kan er dus, naast gebruikerservaringen en problemen, ook vrij uit worden gesproken over bijvoorbeeld upgrades: kortom: alles wat (ook zijdelings) demon gerelateerd is.

Zelf ben ik met name ook benieuwd wie de, vandaag voor een aantal demon gebruikers, bestelde en beloofde upgrade hebben ontvangen. Ik in ieder geval nog niet, dus gespannen afwachten verder.

Laat maar eens horen.

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vandaag zouden 2 vrienden een upgrade krijgen maar dat is fout gegaan, hun verbinding is dood.
Storing ticket is aangemaakt bij bbned, gaat lekker weer allemaal.
Zo te zien in demon.nl.support zijn er meer mensen met hetzelfde probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Zover is het hier nog niet, maar nog steeds dezelfde snelheid

Verwijderd

Mijn Upgradee is vandaag gerealiseerd zal ff checken of het klopT van 1024 naar 2048 maar het lijkt er nog niet op!

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Fri Mar 11 2005 om 20:47:12 UTC+0100)

Download : 66.1 KByte/sec
Upload : 38.1 KByte/sec
Connection : 366.0 Conn/min
Ping test Nederland : 172.0 ms

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 20:49 ]

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Dat topic was juist gesloten om dit soort "uitingen" die zich als een opsomming als onduidelijk, onsamenhangend en onleesbaar draadje op het forum bleef bungelen op deze manier.

Ongenoegen is prima, wel constructief graag. Morgen (bij goede bui) gaat thread weer open zie ik.

(snelheids 'problemen' kunnen aan 1001 dingen (geen nachten) liggen)

[ Voor 9% gewijzigd door bjck op 11-03-2005 21:40 ]

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.