Toon posts:

Windows herkent me software niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb verschillende partities, een vol met progs en een ander met win xp.
Die laatste heb ik helaas uit een noodoplossing moeten formateren.
Nu weet Windows (natuurlijk) niet dat ik al die programma's heb en vele doen het ook niet meer.

Nu vraag ik me af of er een makkelijke manier is om ze weer voor te stellen aan windows, en of anders hoe je ze het makkelijkste uninstalt zonder dat de uninstal file dr nog bij zit.

Ook is door die formetatie enzo de naam van de Programma partitie verandert van G: naar E: kan dit dr wat mee te maken hebben?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 19:15 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:29

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Gewoon die partitie ook leegknikkeren? Die programma's hebben normaal gesproken ook vast wel bestanden in de windows map geplaatst die er nu dus niet meer staan en de entries in het register zijn er ook niet meer, dus het grootste gedeelte van de programma's zul je gewoon compleet opnieuw moeten installeren.

offtopic:
wtf is formetatie :?

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 11-03-2005 19:42 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 14:22

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ik zou de andere schijf ook formatteren.

Wat je ook kan doen is kijken wat nog werkt. (Er werkt altijd een hoop nog wel. Winamp is een voorbeeld.) Wat niet werkt gewoon opnieuw installeren over de mappen die je al hebt. (bestanden vervangen zeg maar..)

Ik zou alleen duidelijk voor de eerste optie gaan en met een schone lei beginnen en alles opnieuw installeren.

• Cansu
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:53

Cansu

Cirus the Virus

De programma schijf kan je weer g van maken mbv disk manager, maar dan nog gaat het niet werken daar al die progs zich geregistreerd en dll's hebben geplaatst in je windows xp partitie. Dus formateren ofwel al die programma's opnieuw installeren. Uninstall hoeft niet een delete van de prog folder volstaat nu.

/off topic ME software?? is dat Nederlands?

[ Voor 3% gewijzigd door Cansu op 11-03-2005 20:15 ]

Viva la Netherlands!

Verwijderd

K heb laatst ook moeten formateren, wat ik doe is van gedownloade bestanden altijd de setups in een map pleuren. Dan kan je die map gewoon op dvdtje zette.. kan je die progs iig zo opnieuw installen. succes

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 19:55:
K heb laatst ook moeten formateren, wat ik doe is van gedownloade bestanden altijd de setups in een map pleuren. Dan kan je die map gewoon op dvdtje zette.. kan je die progs iig zo opnieuw installen. succes
Precies, de echte tweakert heeft een x:/Installs :Y)

Je kan nu de zooi gewoon weggooien, uninstall is alleen nodig om de bestanden uit je WIndows directory en register te halen, die je dus door je format al weggehaald hebt.

Verwijderd

Topicstarter
tnx, ga wel een install partitie op me back up schijf zetten.
Goeie tip

Gooi die topic maar dicht jongens :p
Pagina: 1