Toon posts:

Hoesje voor iPod Photo 60GB?

Pagina: 1
Acties:
  • 389 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan de iPod Photo met 60GB aan te schaffen, maar helaas kan ik nergens een hoesje vinden die hiervoor ook geschikt is.
De ipod socks lijken me erg handig, maar schijnen enkel voor de iPod mini te zijn.

Iemand enig idee of er al wel hoesjes verkrijgbaar zijn voor de Ipod Photo 60GB, en zo ja, waar deze te vinden? Mijn huidige mp3-speler heeft nu namelijk een hoop krassen doordat ik eerst geen hoesje gebruikt heb ;)

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:34:
Ben van plan de iPod Photo met 60GB aan te schaffen, maar helaas kan ik nergens een hoesje vinden die hiervoor ook geschikt is.
De ipod socks lijken me erg handig, maar schijnen enkel voor de iPod mini te zijn.

Iemand enig idee of er al wel hoesjes verkrijgbaar zijn voor de Ipod Photo 60GB, en zo ja, waar deze te vinden? Mijn huidige mp3-speler heeft nu namelijk een hoop krassen doordat ik eerst geen hoesje gebruikt heb ;)

Alvast bedankt!
Nee hoor, de socks zijn ook geschikt voor de gewone iPod, frim heeft ze voor zijn iPod 3rd gen 15gb meen ik. En voorzover ik hoor is hij er erg tevreden over.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maximus schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:47:
[...]

Nee hoor, de socks zijn ook geschikt voor de gewone iPod, frim heeft ze voor zijn iPod 3rd gen 15gb meen ik. En voorzover ik hoor is hij er erg tevreden over.
Het schijnt wel te kunnen ja, maar heb me laten vertellen dat ze dan wel erg uitgerekt worden en ze er in principe niet voor bedoeld zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 10:51
Geef uw iPod een kleurtje met iPod-sokken, het gezelligste en vrolijkste iPod-accessoire van het jaar.

Het geeft niet welk iPod-model u gebruikt: iPod-sokken passen om elke iPod. Ook maakt het niet uit in welke stemming u bent, omdat elk pak iPod-sokken in zes heldere kleuren bevat. U kunt dus de kleur kiezen die het best bij uw stemming past.

Wellicht ten overvloede, maar u gebruikt de sokken als volgt: schuif de sok gewoon om de iPod om deze tegen de elementen te beschermen. Haal de iPod weer uit de sok om de iPod in het dock te plaatsen of om een andere afspeellijst te kiezen. Net zo makkelijk als ... uw sokken aantrekken.
van de apple site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die socks rulen. Gebruik ze zelf voor een 4G 40 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:45

Maximus

There is no substitute

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:55:
[...]

Het schijnt wel te kunnen ja, maar heb me laten vertellen dat ze dan wel erg uitgerekt worden en ze er in principe niet voor bedoeld zijn...
Letterlijke quote van apple:

Trek uw iPod één van deze zes vrolijk gekleurde sokken aan (groen, paars, grijs, blauw, oranje en roze). Deze gebreide sokken vormen een stijlvolle, leuke en praktische manier om uw iPod te beschermen. Geschikt voor alle iPod-modellen.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Ik gebruik er ook een voor m'n gewone iPod hoor, maakt geen zak uit. Ook ideaal voor je telefoon e.d.
Gewone sokken passen toch ook van maat 44-46 oid ? :+

Nadeel van de socks vind ik dat je bediening weg is, 't is alleen estetisch leuk.
Ik heb ook nog een Podsleevz van Radtech, dat werkt super. Scrollwheel werkt er prima mee, beschermt goed.

Kijk eens op www.macintoys.nl , daar komt de mijne vandaan. (Goed op de versies letten!)
De 60 gb versie past overigens in een 40 gieg zakje heb ik me laten vertellen.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-10 09:23
Voor mijn Qtek 9090 (Mobiel) heb ik lerenhoesje gebruikt van het merk Piel frama (spaans)
Hun maken zeeer mooie leren hoesjes

Misschien is deze intressant? link
Ik heb mijn hoesje rechtstreeks via hun site besteld.
Ik had het hoesje netjes binnen 7 dagen inhuis, helaas zijn ze niet erg goedkoop.
Maar wel zeer mooi en vrij dun afgewerkt leer.

En er zit een handige broek clip op waardoor hij nooit zomaar van je riem kan vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Laatst online: 12-10 10:51
Maximus schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 14:44:
[...]

Letterlijke quote van apple:

Trek uw iPod één van deze zes vrolijk gekleurde sokken aan (groen, paars, grijs, blauw, oranje en roze). Deze gebreide sokken vormen een stijlvolle, leuke en praktische manier om uw iPod te beschermen. Geschikt voor alle iPod-modellen.
ja spuit11 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XKB
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 05-04-2021

XKB

Anonymous functional

Misschien heeft vajacases.com ook wel iets. Ze hadden iig voor de eerste generatie photo erg mooie hoesjes.

Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de reacties, heb via de Apple store nu een wit Incase-draagtasje voor de iPod besteld.
Hopelijk heb ik die snel binnen, ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:34

Pierre

Van nature lui!

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 00:11:
Thanks voor de reacties, heb via de Apple store nu een wit Incase-draagtasje voor de iPod besteld.
Hopelijk heb ik die snel binnen, ben benieuwd...
Ik heb ook een Incase-draagtasje ben er niet echt tevreden over, na een paar dagen zag ik een klein krasje op het scherm, ik heb toen een Pod Shield gekocht en dat is echt super.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:31

Nitai

Live the life you love.

Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 18:52:
Ik gebruik er ook een voor m'n gewone iPod hoor, maakt geen zak uit. Ook ideaal voor je telefoon e.d.
Gewone sokken passen toch ook van maat 44-46 oid ? :+

Nadeel van de socks vind ik dat je bediening weg is, 't is alleen estetisch leuk.
Ik heb ook nog een Podsleevz van Radtech, dat werkt super. Scrollwheel werkt er prima mee, beschermt goed.
Ik gebruik nu ook gewoon een Sock, ik heb tevens ook de Podsleevz van Radtech maar dit heeft een vervelende zwarte vlek op m'n middenknop achtergelaten. Erg jammer! Ik krijg het er niet af (alhoewel ik de schuurmachine er nog niet op heb gezet ;)). Mocht je een Podsleevz aanschaffen, haal hem dan af en toe eruit (en niet zoals ik, een maand met dat ding eromheen lopen).

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:30

Piggen

Lekker bakkie

Misschien mosterd na de maaltijd, maar dit was ook een mooie optie geweest.

Vrij prijzig, maar erg stijlvol :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjorden
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
nog meer mosterd...

ik heb een iPod Photo 60GB en daarvoor een iSkin evo2 40GB en een ExtremeMac 40GB hoesje, beiden passen redelijk netjes: iets meer uitgerekt, daardoor past de screen protector van de evo2 niet optimaal (ExtremeMac heeft geen screenprotector). De iSkin evo2 heeft een removable clip (blijven 2 aansluitpunten op de achterkant uitsteken, de iPod ligt dus niet stabiel), ExtremeMac heeft geen clip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 11-10 23:34
Ik gebruik gewoon de originele iPod-draagtasje met riemclip. Werkt uitstekend en geeft goede bescherming voor je spelertje. Ik heb 'm al vier maanden in gebruik en oogt nog steeds als nieuw.
Je kan 'm vinden in de eerste beste mac-winkel of hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Laatst online: 11-10 23:34
BellySM schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:44:
Ik gebruik gewoon de originele iPod-draagtasje met riemclip. Werkt uitstekend en geeft goede bescherming voor je spelertje. Ik heb 'm al vier maanden in gebruik en oogt nog steeds als nieuw.
Je kan 'm vinden in de eerste beste mac-winkel of hier.
Shit, zie dat het een hele oude posting is. Waarom is dit topic nog open? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

BellySM schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 20:46:
[...]

Shit, zie dat het een hele oude posting is. Waarom is dit topic nog open? :?
Oude topics worden niet gesloten, maar er staat een grote dikgedrukte waarschuwing bij een topic waarbij de laatste reply ouder is dan 2 weken. ;)

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Als ie toch gekicked is: een sock is heel erg handig :) Hoeweel duur, overhyped en alleen per 6 ;) Je kan je ipod er wel niet "doorheen" bedienen, maar je slipt em er zo in en uit, i.t.t. tot bijv. iSkins, die je er echt overheen moet duwen zegmaar.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Dat is waarom ik een iSkin heb gekocht.. Het is een lelijk dik rubber condoom voor je iPod maar het beschermt goed en zeker ook het scherm.

Een sock is stuk handiger als je er een remote bij hebt. Misschien iets om over na te denken want ik heb sinds gisteren zo'n remote. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:38

Tarin

Just plain weird.

De sokken zijn tof. Ik had altijd een iSkin, maar die beschermde het scherm niet (iPod 2G), en dus deed ik daar dan omheen het grijze zakje. Dat begon echter wat rafelig en lelijk te worden, dus vandaar de sokken. Ideaal, alleen denk ik niet dat ik die roze ooit ga gebruiken :P.
Voor de iSkin gebruikte ik overigens het zwarte hoesje-met-riemclip, maar de clip had ik binnen 2 weken gesloopt :/. Ah well, blij dat m'n iPod er niet aan hing op dat moment ;).

Bij deze de mini van m'n broertje in roze sok, en op de achtergrond m'n oude vertrouwde 2G. Alle typen passen dus perfect.
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/49956/full.jpg

En ja, da's een verbouwd Kix-doosje voor m'n AB-kabel. Met een haar-elastiekje om de boel bij elkaar te houden.

[ Voor 40% gewijzigd door Tarin op 06-08-2005 23:32 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Oja, na een tijdje beginnen de sokken way te "lubberen"; gewoon "handwassen" (nacht ik een emmertje met warm water en miss. ene kleeeiiin beetje waspoeder) en ze zijn weer zo strak als een ***********

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Afbeeldingslocatie: http://pics.oceserver.nl/oxi/iSkin.jpg

Hier kan je goed zien hoe dik die iSkin (evo2) wel is... Grootste nadeel is nog wel dat ik mijn dock niet meer kan gebruiken en steeds de connector erin moet proppen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:32
Oxi schreef op zaterdag 06 augustus 2005 @ 23:50:
[afbeelding]

Hier kan je goed zien hoe dik die iSkin (evo2) wel is... Grootste nadeel is nog wel dat ik mijn dock niet meer kan gebruiken en steeds de connector erin moet proppen. :(
Ik heb ook de zwarte iSkin (evo2) voor mijn iPod Photo 20GB en hij bevalt me goed. Nadeel is dat je niet zo veel meer van het iPod design ziet. Maarja ik heb ook liever geen krasjes. ;)

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 17:30
-roberth- schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 12:19:
[...]

Ik heb ook de zwarte iSkin (evo2) voor mijn iPod Photo 20GB en hij bevalt me goed. Nadeel is dat je niet zo veel meer van het iPod design ziet. Maarja ik heb ook liever geen krasjes. ;)
Ik wil dus ook een nieuw hoesje kopen, k had een iskin evo2 gekocht, maar bevalt me totaal NIET.
1. omdat het je hele design zo weggooit
2. omdat je het doc niet meer gebruikt...

Nu is mij oog hierop gevallen, de Agent 18 ClickShield... Iemand ervaring mee? Design blijft zo gewoon zoals het is, en hij is makkelijk eruit te halen om in je doc te steken...

Een ding weet ik niet van dit ding. Wordt het display ook beschermd?

Wat foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.agent18.com/images/product/ClickShield1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.agent18.com/images/product/ClickShield2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.agent18.com/images/product/ClickShield3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.agent18.com/images/product/ClickShield5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.agent18.com/images/product/ClickShield6.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Martijn op 08-08-2005 14:44 . Reden: foto's toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Ik gebruik zelf ook een iSock en ik meen dat ik die iSkins of hoe die dingen ook mogen heten bij de Dixons in Venlo heb zien liggen. Ren eens je lokale computerboer binnen. Apple iPod producten en toebehoren worden steeds vaker verkocht, dus moeilijk moet het niet zijn.
Maar ga zeker voor de iSock, werkt perfect.. !! Apple iPod 4th gen 20GB

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Martijn: je noemt daar de 2 grootste nadelen op van de iSkin. Maar voor mij is bescherming meer waard dan het design.
Ik had een onbeschermde iPod en binnen een week zat die al vol krassen waardoor een hoesje overbodig werd. Toen die accu problemen (totaal niet gerelateerd aan krassen) kreeg ik nieuwe refurb en heb toen meteen een iSkin gekocht. En nu is hij nog helemaal gaaf. :)
Wat heb je aan een mooi design als het sneller beschadigd als je er naar kijkt. :?

Ik heb die iSkin voor de keren dat ik ga trainen/fietsen/etc met iPod in mijn broekzak dus dan boeit het al weinig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind een mp3 speler een gebruikers product, net zoals een mobiele telefoon.... Daar ga je toch ook geen hoesjes voor kopen en allemaal moeilijk mee zitten doen...? (zijn der trouwens wel bij die het doen :X )

Natuurlijk is het zonde als er diepe krassen op komen, maar als je er een meetje zuinig mee bent valt dit allemaal best mee. Stop hem natuurlijk niet in je broekszak met een sleutelbos erbij, dat is vragen om problemen.

just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxi

Oxi

Als je een iPod hebt snap je het. Die krassen zo snel dat je zelfs zonder sleutelbos beschadigingen krijgt waardoor je hele doffe plekken krijgt, ook op het schermpje.
Ik heb ook een mobiele foon (zonder hoesje) en dat krast nauwelijks. Mijn vorige mp3speler (iRiver iFP-380T) had ook geen hoesje nodig. Dat kraste ook maar weinig.

iPod is van zachter plastic.. Wat dat betreft is een iPod mini beter gemaakt. Die heeft inderdaad geen hoesje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mij bevalt de iSkin Evo2 prima op m'n Photo 60Gb. Hij is wat dik ja, maar de bescherming is echt helemaal top! Als ik nu al zie wat voor krassen er in het beschermruitje zitten dan moet ik er niet aan denken hoe m'n hele iPod er uit gezien zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-10 17:30
Oxi schreef op maandag 08 augustus 2005 @ 23:51:
Martijn: je noemt daar de 2 grootste nadelen op van de iSkin. Maar voor mij is bescherming meer waard dan het design.
Ik had een onbeschermde iPod en binnen een week zat die al vol krassen waardoor een hoesje overbodig werd. Toen die accu problemen (totaal niet gerelateerd aan krassen) kreeg ik nieuwe refurb en heb toen meteen een iSkin gekocht. En nu is hij nog helemaal gaaf. :)
Wat heb je aan een mooi design als het sneller beschadigd als je er naar kijkt. :?

Ik heb die iSkin voor de keren dat ik ga trainen/fietsen/etc met iPod in mijn broekzak dus dan boeit het al weinig. ;)
Jij zegt, ik ga voor bescherming en dan pas design... Met die Agent18 skin die ik aangeef kan dat dus beiden... Design blijft zichtbaar en ook nog erg goed beschermd...

BTW, ik heb hem nu ff in een grijze iPod Sock zitten, ook wel relax :P, daar krast ie ook niet in... ;)
Pagina: 1