Toon posts:

MSN 99% CPU

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Specs:

AMD Athlon 1ghz
640 ram
Windows xp pro

Als ik gewoon achter mijn pc op msn zit met voor de rest niks lopen verbruikt msn in combinatie met mcshield(mcafee) 80%-99% van mn cpu. Ik de problemen sinds ik geformatteerd heb en ik een nieuwere versie van mcafee heb geinstalleerd. Ik heb wel nog windows messenger enabled, maar voor ik geformatteerd had had ik hier ook geen problemen mee. Ik heb al wat gezocht tussen conflicten met mcafee/msn maar ben niks tegen gekomen. Misschien dat iemand kan helpen.

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-07 21:32
Is de versie van MSN wel goed, misschien update of andere versie van MSN proberen en een spyware scan doen.

• Yofresh
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:46
ctrl-alt-del en dan processen, kan je kijken wat er zoveel cpu gebruikt

msn 99% lijkt me sterk

"Aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sunt", Seneca

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Mcafee/msn zou geen probleem moeten zijn, hotmail gebruikt het zelf, of gebruikte iig....Misschien heb je mcafee ingesteld staan op scannen bij opstarten?

[ Voor 7% gewijzigd door Ilya op 11-03-2005 17:53 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over MSN horen thuis in Software Algemeen - ik verplaats je topic dan ook :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Of MSN Messenger is rot of McAfee....

Probeer aMSN eens :) is een veel fijnere en veiligere MSN client... http://amsn.sf.net

En ik zou bijna zeggen probeer een andere virusscanner.. maar ik zal me inhouden ;).

Heb je al geprobeerd de taak mshield.exe te stoppen? of MSN te stoppen? zoja... wat is t resultaat...
Welke versie van mcafee heb je? 9.0 zou namelijk als enigste WinXP SP2 proof zijn heb ik me laten vertellen.

Support voor Mcafee kun je trouwens krijgen op www.mcafeehulp.com.

Verwijderd

Topicstarter
Update van msn al geprobeerd ik zit nu met de beta versie, maar de vorige versie die ik had is de laatste nieuwe van msn. En ja dmv windows taakbeheer(ctrl+alt+del) heb ik dus gezien dat msn.superveel cpu % gebruikt. Ik heb met ad-aware , spy sweeper, spyware blaster, en spybot op spyware/adware gescand maar ik ben helemaal clean. Ik weet het zelf dus ook niet meer. Ps excuus voor het verkeerd plaatsen.

Verwijderd

Topicstarter
Mcafee 6.0.6 Firewall
Mcafee virusscan 9.0

Windows xp pro +sp2

Ik snap ook dat er alternatieven zijn voor msn zoals bijv aMsn, of trillian.
Helaas ben ik hier zelf niet zo tevreden over, en blijf graag bij msn messenger.

Ik had graag natuurlijk een oplossing voor de combinatie mcafee msn messenger, waarvan ik denk dat dat het probleem is. Anders moet ik helaas overgaan op een andere firewall/virusscanner.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 18:03 ]

Pagina: 1