Toon posts:

Uberbios a7n8x targa

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
aangezien asus bios doordat er een check op zit (mac serial en nog wat ) niet geinstalleerd kunnen worden is mijn vraag kan dat wel uberbiossen ik heb met bios 1.07 geprobeerd maar weer die check
bestaan er uberbiossen die die check niet uitvoeren of is het mogelijk dat iemand dat kan wel halen
ik zit nu met die flut targa bios 1.028 op me a7n8x moederbord
heb gister me southbrigde gemod maar kom nu nut hoger dan 195 fbs was 185 en ik wil graag een andere bios.

a7n8x targa met 1.028 bios van targa aaaaaaaaaah ik willll UBER

alvast bedankt

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-03-2025
What the ..................................
:/ :| :? 8)7

Misschien kan je het nogeven in't nederlands posten nu ook zodat de nederlandstalige mensen u ook kunnen helpen en niet enkel de martianen :)

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-02 12:48
Entity_Razer schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:24:

Misschien kan je het nogeven in't nederlands posten nu ook zodat de nederlandstalige mensen u ook kunnen helpen en niet enkel de martianen :)
LOL

• AJK
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 19:44

AJK

...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:20:
aangezien asus bios doordat er een check op zit (mac serial en nog wat ) niet geinstalleerd kunnen worden is mijn vraag kan dat wel uberbiossen ik heb met bios 1.07 geprobeerd maar weer die check
bestaan er uberbiossen die die check niet uitvoeren of is het mogelijk dat iemand dat kan wel halen
ik zit nu met die flut targa bios 1.028 op me a7n8x moederbord
heb gister me southbrigde gemod maar kom nu nut hoger dan 195 fbs was 185 en ik wil graag een andere bios.

a7n8x targa met 1.028 bios van targa aaaaaaaaaah ik willll UBER

alvast bedankt
:? :w
ik hou het voor gezien

je wilt een ander bios probeer de site van de fabrikant en zoek naar je bord...
ik zie het hele uber/ niet uber gedeelt te ook een beetje vaag voor me...

[ Voor 13% gewijzigd door AJK op 11-03-2005 17:30 ]

Verwijderd

Topicstarter

ik ben dyslextisch maar als jij niet snap wat hier staat weet ik dat jij me toch niet kan helpen
dus je had net zo goed niets kunnen zeggen je komt nu alleen over als een school jongetje die wijs probeert te zijn dus STFU
:O and sit down

kusje Daisy

Verwijderd

Topicstarter

ps wat bedoel je met nogeven ?

ok voor de slimpies/n00bies onder ons bestaat een uber bios voor de targa (lidle pc) met de a7n8x (asus) rev1.xx moederbord

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 17:34 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Probeer eens met AI-Flash utility te flashen onder Windows. hier te downloaden.

Doe dit niet wanneer je denkt een instabiel systeem te hebben, want dan kan het dus verkeerd gaan.

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Flamen wordt niet gewaardeerd. Ik kan mij niet voorstellen dat het met dyslectie te maken heeft dat het zo slecht leesbaar is. Taalfouten zijn niet het probleem, maar de hele zinsbouw e.d.

Er zijn meerdere mensen die hetzelfde vinden, dus mag je toch wel stellen dat je misschien even je eigen bericht even opnieuw moet lezen en veranderen.

(met dyslectie hoeft het volgens mij geen enkel probleem te zijn om punten en hoofdletters te gebruiken i.p.v. alle tekst achter elkaar neerplanten.)

Aan je reply hieronder kan ik dus heel duidelijk opmaken dat je een portie gezonde kritiek helemaal niet kan hebben. Ik vraag me oprecht af of dat de instelling is waarmee je ergens komt.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:35:
[...]
slecht leesbaar
tja

ps bedankt prutzer
says enough.... 8)

(ik zie aan de posthistory van jou dat je dat wel vaker te horen hebt gekregen. Dus ik snap je reactie nog veel minder. Het is niet de eerste keer dat er geklaagd wordt over onleesbaarheid.

[ Voor 59% gewijzigd door Hann1BaL op 11-03-2005 17:46 ]

• AJK

AJK

...

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:28:
[...]

ik ben dyslextisch maar als jij niet snap wat hier staat weet ik dat jij me toch niet kan helpen
dus je had net zo goed niets kunnen zeggen je komt nu alleen over als een school jongetje die wijs probeert te zijn dus STFU
:O and sit down

kusje Daisy
probeer eens komma's te gebruiken, dat helpt wel eens (okee ik ben ook niet altijd even duidelijk). en mischien een conclusie met wat je nou wilt?

[ Voor 1% gewijzigd door AJK op 11-03-2005 17:35 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:34:
Flamen wordt niet gewaardeerd. Ik kan mij niet voorstellen dat het met dyslectie te maken heeft dat het zo slecht leesbaar is. Taalfouten zijn niet het probleem, maar de hele zinsbouw e.d.

Er zijn meerdere mensen die hetzelfde vinden, dus mag je toch wel stellen dat je misschien even je eigen bericht even opnieuw moet lezen en veranderen.
slecht leesbaar
tja

ps bedankt prutzer

nogmaals

ok voor de slimpies/n00bies onder ons bestaat een uber bios voor de targa (lidle pc) met de a7n8x (asus) rev1.xx moederbord :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 17:36 ]

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:03

PD2JK

ouwe meuk is leuk

WinFlash heet het ding onderhand.

hier
of deze

[ Voor 24% gewijzigd door PD2JK op 11-03-2005 17:44 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

• AJK

AJK

...

[...]

slecht leesbaar
tja

ps bedankt prutzer

nogmaals

ok voor de slimpies/n00bies onder ons bestaat een uber bios voor de targa (lidle pc) met de a7n8x (asus) rev1.xx moederbord :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O 8)7 8)7 8)7 8)7 |:( |:( |:(
ik vrees dat lidle pc's behoorlijk weinig mogelijk heden voor nieuwe biossen bieden
([offtopic] is wel het geval bij de HP-bak van mijn pa ( met een asus P4La-Sd bord)[\offtopic])

[ Voor 2% gewijzigd door AJK op 11-03-2005 17:42 . Reden: typo ]

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:34:

(met dyslectie hoeft het volgens mij geen enkel probleem te zijn om punten en hoofdletters te gebruiken i.p.v. alle tekst achter elkaar neerplanten.)

Aan je reply hieronder kan ik dus heel duidelijk opmaken dat je een portie gezonde kritiek helemaal niet kan hebben. Ik vraag me oprecht af of dat de instelling is waarmee je ergens komt.

[...]

says enough.... 8)
dankzij personen als pruztzor wel

:)

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 27-01 12:34
[...]

slecht leesbaar
tja

ps bedankt prutzer

nogmaals

Ik ben over het algemeen geneigd lompe kereltje die nogal niet lief doen (en niet eens de moeite nemen om fatsoenlijk te schrijven, en dan bedoel ik dingen als komma's, niet schreeuwen (caps-lock) en hoofdletters, ik heb geen probleem met spelfouten, dat overkomt iedereen, maar Interpunctie is wel erg belangrijk) niet te helpen, maar ik maak een uitzondering.

Volgens mij kan je namelijk de gewone asus of uber bios er in zetten, als je zeker weet wat voor bord je hebt. Misschie ndat je het moet forcen, dat kan, maar t moet denk ik wel kunnen.
Hoe je het flashen kunt forcen met een asus tool weet ik verder niet.

LinkedIn
BlackIntel

Verwijderd

Topicstarter
dAT KAN neit

met originele asus boissen maar ja ik heb wel geprobeerd wil niet mac nic en andere serials check erop
pindakaas

ik hou ook van jou

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Je kan ook proberen om op een andere normale A7N8X een überbios te flashen en dan de bioschip te swappen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:54

Exigence

dnkroz

Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:55:
dAT KAN neit

met originele asus boissen maar ja ik heb wel geprobeerd wil niet mac nic en andere serials check erop
pindakaas

ik hou ook van jou
Kun je met de schakelopties de beveiliging niet omzeilen?

Verwijderd

Topicstarter
Exigence schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:16:
[...]

Kun je met de schakelopties de beveiliging niet omzeilen?
ik weet niet precies wat je met schakelopties bedoelt

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 16:09
Gaat over de DOS flash functie, daar werk je met schakelopties (force flashen e.d.).
Maar alsjeblieft, doe eens normaal, reageer es wat dankbaarder en schrijf eens normaal!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-01 19:44
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 17:55:
dAT KAN neit

pindakaas
ik heb deze zin nou 'n paar keer gelezen, en snap er helemaal niks van :X

Verwijderd

Topicstarter
OverSoft schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:34:
Gaat over de DOS flash functie, daar werk je met schakelopties (force flashen e.d.).
Maar alsjeblieft, doe eens normaal, reageer es wat dankbaarder en schrijf eens normaal!
ik kan niet anders schrijven teveel geblowd denk ik dan zie je de hoofdlijnen en de zijtakken niet meer

maaruh

awdflash xxxx.bin /sb ?

toch

Verwijderd

Topicstarter
Turkish schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:04:
Je kan ook proberen om op een andere normale A7N8X een überbios te flashen en dan de bioschip te swappen ;)
yep is onze laatste opties wel bedankt trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Detonator schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:37:
[...]

ik heb deze zin nou 'n paar keer gelezen, en snap er helemaal niks van :X
\

blijkbaar lus je geen pindakaas

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Nog steeds een hoop wartaal die je uitslaat. Als je stoned bent, ga dan niet posten op GoT. Zou je voortaan je reply willen editten ipv 3 achter elkaar te plaatsen? Alvast bedankt. Ik hoop dat het nu lukt met je BIOS.

Verwijderd

Topicstarter
Hann1BaL schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 18:58:
Nog steeds een hoop wartaal die je uitslaat. Als je stoned bent, ga dan niet posten op GoT. Zou je voortaan je reply willen editten ipv 3 achter elkaar te plaatsen? Alvast bedankt. Ik hoop dat het nu lukt met je BIOS.
pls stay on topic

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Volgensmij hoef ik weinig meer te zeggen :)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.