[Outlook/Exchange] Hoe groepsbox autoarchiveren? *

Pagina: 1
Acties:

• dbreuning
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-04-2024
Beste tweakertjes :-)

Om even te beginnen heb ik al gezocht over de fora voor dit probleem maar ik kan niets concreets vinden. Vandaar deze topic.

Hier op mijn werk is er een klant die een 'resource mailbox' gearchiveerd wilt hebben. We werken met Exchange 2003 en Windows 2000 clients met Office 2000 geinstalleerd. Alle medewerkers hebben via de Exchange server hun eigen mailbox. Sommige afdelingen hebben dan weer een centraal punt die een speciale mailbox heeft. De medewerkers van dat centrale punt kunnen dan naast hun persoonlijke Exchange mailbox ook nog de mailbox van het centrale punt toevoegen (Tools > Services > Microsoft Exchange selecteren > Properties > Advanced tabblad en dan kun je hier onder Mailboxes via Add een andere mailbox toevoegen naast je persoonlijke mailbox).
Als op een van de mappen van die mailbox die extra toegevoegd is de AutoArchive instellingen worden geconfigureerd worden deze niet meegenomen in de algemene AutoArchive instellingen die je bij Tools > Options > Other tabblad > AutoArchive configureerd.
De gebruiker heeft wel volledige rechten op die mailbox om het te bekijken/verwijderen/etc/ etc.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bij voorbaat dank en met vriendelijke groet,
Dereck Breuning

www.easysoftwaredeployment.nl | www.provolve.nl

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

De enige mogelijkheid is volgens mij je Outlook zo configureren dat deze bij het opstarten vraagt in welke mailbox je wil inloggen; dan de groepsmailbox selecteren en daarvandaan de autoarchive instellingen configureren :) Ik pas je topictitel nog even aan :)

AutoArchive configureren > [Outlook/Exchange] Hoe groepsbox autoarchiveren? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• dbreuning
Thanks. Ik hoop dat andere tweakers nog ideeen hebben...

• dbreuning
Bump! Heeft iemand nog ideeen?