Toon posts:

NEC ND3500 brandt geen +R(W) media

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb dus ook een 3500 brander, op zich brandt 'ie prima, totdat ik er een Traxdate +(R) schijfje in deed... Deze pakt die dus niet evenals een Octron (Lidl) + (R) schijfje, en Memorex +RW's...Tot nu toe heb ik alleen met - schijfjes gebrand. (Nero)

Ben ik nu weer de enige in Nederland met dat probleem, of heb ik stomtoevallig nét de verkeerde merken gekocht!? Ik durf zowat geen andere merken meer te kopen.

Firmware 2.18 zit er al in, en met de oude 2.16 deed 'ie 't ook al niet! (bookmarks staan wel gewoon aangevinkt!!

Ik hoor 't graag!

Bedankt alvast:

Mark

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-02 18:47
Wat bedoel je met "op zicht brandt hij prima" ? Betekent dat dat je eerder wel gewoon DVD-R hebt kunnen branden? Lijkt me sterk dat al deze schijfjes het niet doen. ik heb nog geen -R geprobeerd, maar 'het lijkt me sterk dat hij die + allemaal niet pakt. Wat voor foutmelding krijg je precies en welk brandprogramma gebruik je (welke versie) etc. Ik gebruik platinum +R 8 speed en die branden perfect

[ Voor 11% gewijzigd door djeejdjeej op 11-03-2005 15:40 ]

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12-2025
+ en - brandt bij mij allemaal prima, en ook verschillende merken...

Verwijderd

Topicstarter
djeejdjeej schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:39:
Wat bedoel je met "op zicht brandt hij prima" ? Betekent dat dat je eerder wel gewoon DVD-R hebt kunnen branden? Lijkt me sterk dat al deze schijfjes het niet doen. ik heb nog geen -R geprobeerd, maar 'het lijkt me sterk dat hij die + allemaal niet pakt. Wat voor foutmelding krijg je precies en welk brandprogramma gebruik je (welke versie) etc. Ik gebruik platinum +R 8 speed en die branden perfect
Ik heb totnutoe alleen met -R, en RW's gebrand. Die zijn allemaal prima gegaan. Nu met die Traxdata(+R), Memorex(+RW), en octron(+R) lukt dat dus niet....begint ook duur te worden steeds minimaal 5 stuks..

Verwijderd

Topicstarter
Jongens, het is gelukt!!!!!
Ik had Nero 6.6.3, die heb ik er afgegooid! Toen de demo versie van 6.6.8 er op gezet, en nu doet 'ie het dus wel.....(Op dit moment ben ik er nét eentje aan het branden, zover kwam ik eerst nieteens, dus 't gaat 100%)

Ik denk dat dit topic van mij wel weer dicht kan; ik ben weer een gelukkig mens!

Bedankt iedereen:
Mark