Toon posts:

Acer aspire 1522 of iets anders?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

ik ben van plan een nieuwe laptop te kopen,
mijn keuze valt op het eerste zicht op de Acer aspire 1522

is die wat goed?
ik zou hem gebruiken voor op vakantie eens een filmke te zien, thuis te internetten, office-applicaties, ... dus zeker en vast niet omsppelletjes ofzo te spelen!

verder,ik heb van iemand vernomen dat volgende week de opvolger uitkomt/wordt voorgesteld, klopt diet en zo ja, is er al enigzins iets bekend over die opvolger?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uuhm, je post hier gewoon maar wat en hoopt dat je snel antwoord kriigt? Niet zo een slimme methode, want a) je wordt er zelf niet slimmer van, en b) anderen vinden dat niet zo leuk.

Misschien moet je de altijd-handige 'search' knop eens gebruiken hier boven aan de pagina. Of google'n, dat is ook altijd wel leuk.

Het 'op tweakers.net wordt er van je verwacht dat je zelf...' praatje zal ik je besparen :) Maar dat zal ongetwijfeld nog wel komen in één van de volgende posts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb heus wel al gezocht op google en enkele revieuws gelezen, maar daarvan heb ik bijvoorbeld enkele engelstalig waarbij de mening van de reviewer verschilt. ook zijn de onderdelen niet exact hetzelfde als bij de belgische/nederlandse versie, zit klein verschil op.

en vooral de vraag ivm met opvolger van dit model of er al iets van geweten is, denk je dat ik daar nog niet achter gezocht heb ofwat?

heb ook al wat zitten kijken hier op dit forum ook hoor. maar vooral post van een hele tijd terug. is het dan abnormaal dat ik omwille van bovenstaande twee redenen extra raad vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fedde | IA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 18-11-2007
ik heb hem ook en bevalt prima
bij de laptop is een prima dvd programma geleverd
internet wil ook heel goed niet vastlopen en zo
waar wil je hem kopen? ik ken namelijk wel een goed(koop) bedrijf