Toon posts:

Sli 6800ultra 512mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat toenet te surfen en wat zag ik? 2x 6800ultra 512mb. Zie zelf het goede systeem met die twee grafische kaarten. Hier is de link: : http://www.bit-tech.net/feature/78/ have fun ;)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

mmm van asus toevallig :?
nieuws: Asus werkt aan GeForce 6800 Ultra SLI op één kaart

gewwone sli dus 8)7
sorry

[ Voor 21% gewijzigd door chucky666 op 11-03-2005 15:18 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Mja, wat wil je hiermee? Echt discussiepunt zie ik niet echt eigenlijk :)

Verwijderd

Topicstarter
Pollewob schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:17:
Mja, wat wil je hiermee? Echt discussiepunt zie ik niet echt eigenlijk :)
Gewoon aan mensen laten zien :9

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

haha, ja het is inderdaad wel :9
Ik ben zelf ook op zoek naar een 6800 om te kunnen sli'en, maar ik ben bang dat ik zoiets voorals nog iets te duur ga vinden.

Maar ik vind het wel leuk dat nvidia er rekening mee heeft gehouden dat er wel eens meer dan twee gpu's kunnen gaan mee werken in een sli opstellingje

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

• B-lennium
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:37

B-lennium

Volvo 164 1975!

het laat ook wel zien dat ze gewoon bijna niet sneller kunnen met 1 chip... kom op man straks heb je een 400V 3 fase aansluiting nodig om een spelletje te spelen.. en erg stil zal de kaart ook niet worden denk ik.

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

• elTigro
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-08 07:00

elTigro

Es un Gringo!

B-lennium schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 15:53:
kom op man straks heb je een 400V 3 fase aansluiting nodig om een spelletje te spelen.. en erg stil zal de kaart ook niet worden denk ik.
tja, maar die spelletjes zullen dan wel :9 zijn! haha

Dat geluid is wel een nadeel ben ik met je eens, maar mijn huidige systeem dual athlon 2400 XP is ook niet erg stil, dus om het daar nu vanaf te laten hangen. Ik ben al blij als ik het geld had om dat te kunnen kopen. dan zou ik ook niet gaan klagen over de geluidsproduktie. En anders ga je toch aan waterkoeling. lijkt me uberhaupt niet een overbodige luxe bij zo'n systeem...

Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.

Pagina: 1