Toon posts:

Formateren pc met win 2000

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een dell pc waarop win 2000 draait.
Ik vermoed dat er een virus in is gekomen (ik denk via een jpeg file), waardoor de programma's die ik wil opstarten weer meteen afsluiten.
Updaten gaat ook niet.
Ik wil daarom de pc formateren, maar weet niet hoe dat met win 2000 moet.
Wie kan mij dat stap voor stap uitleggen??

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Je stelt je bootvolgorde in in je BIOS. Dan douw je je windows 2000 cd erin. en start je je pc opnieuw op. Dan krijg je vanzelf je windows setup te zien. En dan wordt je pc ook geformatteerd.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 10:49
Ik denk dat je beter je pc naar de winkel kunt brengen en hun er voor 15 euro windows op laten zetten. Anders pak je je boekje erbij die je kreeg en daar staat het prima in. Waar het op neer komt is 'cd erin', booten van cd, partities aanpassen eventueel, formatteren, en installeren. Daarna drivers installeren en klaar ben je.

Verwijderd

Welkom bij GoT ton. Mag ik je gelijk even wijzen dat je je vraag in het verkeerde forum hebt geplaatst. Dit is NOS. Mensen met een Windows besturingssysteem worden hier met religieus fanatisme op de brandstapel gezet en tot de grond toe afgebrand. :)

Tevens wil ik je wijzen op het feit dat GoT geen helpdesk is die je stap voor stap helpt met het installeren van een nieuwe pc. Er wordt van je verwacht dat je de zoekfunctie gebruikt en zelf eerst moeite gedaan hebt.

Om je toch even te helpen. Heb je bij je Dell PC geen recovery-cd gekregen die je tijdens het booten kunt benaderen om je pc helemaal opnieuw te installeren?

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2005 15:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik heb geen recovery cd, want ik heb de pc 2e hands voor mijn dochter gekocht. En geloof me.........ik heb al aardig wat moeite gedaan!! misschien kan je me een beetje op weg helpen. gr. Ton
Verwijderd schreef op vrijdag 11 maart 2005 @ 14:57:
Welkom bij GoT ton. Mag ik je gelijk even wijzen dat je je vraag in het verkeerde forum hebt geplaatst. Dit is NOS. Mensen met een Windows besturingssysteem worden hier met religieus fanatisme op de brandstapel gezet en tot de grond toe afgebrand. :)

Tevens wil ik je wijzen op het feit dat GoT geen helpdesk is die je stap voor stap helpt met het installeren van een nieuwe pc. Er wordt van je verwacht dat je de zoekfunctie gebruikt en zelf eerst moeite gedaan hebt.

Om je toch even te helpen. Heb je bij je Dell PC geen recovery-cd gekregen die je tijdens het booten kunt benaderen om je pc helemaal opnieuw te installeren?

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Volgens mij is windows2000 niet een Non-windows operating system hoor :)
Dit hoort dus meer in Windows Operating Systems.
Ik wil je wel even aanraden daar de stickies (topics bovenin in de topiclisting) even door te lezen voor je daar een nieuw topic opent over dit probleem, succes!
Ohja, de conventie hier is dat je je antwoord onder de post van iemand anders zet die je quote, niet erboven :)

[ Voor 16% gewijzigd door blaataaps op 11-03-2005 15:12 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.