Toon posts:

SBS2003 bij kmo's (max 10-15 mensen): configuratie domein?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst wil ik iedereen al bedanken die me geholpen heeft in m'n vorige thread ivm. oude accounts te recyclen.

Ik weet niet of ik dit hier mag posten, indien niet laat me iets weten (indien mogelijk waar het wel toepasselijk is) en dan zal ik het verwijderen (of mag een admin dit verwijderen)
Alleszins ook al sorry voor de lange thread

Eerst eventjes in het kort over mij: ik werk als enige in een kmo met 6 mensen die telefonie doen. Ik doe de informatica bij een paar KMO klantjes (tussen 3 & 10 users). Ik heb dus niemand om over mijn "IT" problemen te discussieren. Alles wat ik weet heb ik geleerd door veel te lezen (boeken/forums/nieuwsgroepen) en proberen. (Er is hier geen budget om een opleiding van MS of dergelijk te volgen)

Nu ben ik bezig met m'n eindwerk graduaat netwerkbeheer in avondschool. Het onderwerp is migratie van P2P netwerk naar SBS2003 standard domain network met 11 clients.
Gisteren gehoord gekregen dat m'n oplossing op niks trekt. (de oplossing is quasi dezelfde die ik al 2 jaren bij klanten gebruik, dus nu begin ik te twijfelen aan mijn kennis en kunde :'( )
Ik wou hier gewoon jullie mening weten: ben ik ne prutser of valt het mee?
Ik denk dat de vraag wel eerder is voor anderen die in dezelfde situatie zitten als mij: beheer van echt kleine netwerken (docent werkt in een netwerk van +-800 mensen denk ik). Maar ik sta wel open voor alle kritiek van iedereen, zolang ge me maar niet afbreekt ;(
Link naar eindwerk: http://users.pandora.be/obsession2001/eindwerk.doc (het is niet compleet en ik weet dat er bij de probleemstelling/analyse stomme dingen staan, maar ik heb geprobeerd een deel slechte dingen van ons klanten bijeen te voegen, is dus geen echte situatie)