Ik heb een scriptje gemaakt dat dynamisch formpjes toevoegd, ik heb het nu zo gedaan dat er een lege div met een id in de body staat, die wordt gevuld, en op het einde weer een nieuwe lege div wordt neergezet die dan weer met een eventuele volgende gevuld kan worden.
Dit is het script:
Dit is het stukje in de body waar naar verwezen wordt:
Dan verwacht ik dat na de functie insertForm als elementAdder er aan wordt geplakt het er zo uit ziet:
Maar het wordt dit:
Net alsof FireFox denkt dat ik de boel loop te vernaggelen, en vervolgens maar een </div> verwijdert en op het einde neer zet.
Dit is het script:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| function insertForm() { itemCount[formAmount] = formAmount; formCount[formAmount] = "form" + formAmount; nextFormCount[formAmount] = "form" + (formAmount + 1); vraagCount[formAmount] = "vraag" + formAmount; veldCount[formAmount] = "veld" + formAmount; levelCount[formAmount] = "level" + formAmount; tekstCount[formAmount] = "tekst" + formAmount; var elementAdder = ""; if (document.getElementById(nextFormCount[formAmount]) == null) { elementAdder = "</div><div id=\"" + nextFormCount[formAmount] + "\">"; } document.getElementById(formCount[formAmount]).innerHTML = "<form id=\"" + itemCount[formAmount] + "\">Vraag: <textarea cols=\"12\" rows=\"1\" id=\"" + vraagCount[formAmount] + "\"></textarea> Veld: <textarea cols=\"12\" rows=\"1\" id=\"" + veldCount[formAmount] + "\"></textarea> <SELECT id=\"" + levelCount[formAmount] + "\"><Option value=\"1\">Level 1<Option value=\"2\"> Level 2<Option value=\"3\"> Level 3<Option value=\"4\"> Level 4<Option value=\"5\"> Level 5</SELECT> <br><textarea cols=\"75\" rows=\"5\" id=\"" + tekstCount[formAmount] + "\"></textarea><br><table width=\"600\"><tr><td width=\"60\"><div align=\"left\"><input type=\"reset\" name=\"wissen\" value=\"Schonen\"></div></td><td><div align=\"right\"><input type=\"button\" name=\"wissen\" value=\"Naar boven\" onClick=\"switchUp(this.form.id)\"></div></td><td width=\"60\"><div align=\"left\"><input type=\"button\" name=\"wissen\" value=\"Naar onderen\" onClick=\"switchDown(this.form.id)\"></div></td><td width=\"60\"><div align=\"right\"><input type=\"button\" name=\"wissen\" value=\"Verwijderen\" onClick=\"removeForm(this.form.id)\"></div></td></tr></table></form>" + elementAdder; setFormAmount(1); } |
Dit is het stukje in de body waar naar verwezen wordt:
HTML:
1
| <div id="form0"></div> |
Dan verwacht ik dat na de functie insertForm als elementAdder er aan wordt geplakt het er zo uit ziet:
HTML:
1
| <div id="form1">een hoop form gedoe</div><div id="form2"></div> |
Maar het wordt dit:
HTML:
1
| <div id="form1">een hoop form gedoe<div id="form2"></div></div> |
Net alsof FireFox denkt dat ik de boel loop te vernaggelen, en vervolgens maar een </div> verwijdert en op het einde neer zet.
iOS developer