Zoals sommigen misschien wel weten is dat ik bezig ben met een case van mdf. Nu ben ik al een heel eind, en ben begonnen met het spuiten. Ik heb de search gebruikt om te bekijken hoe ik dit het beste kan doen en heb me hier ook aan gehouden. Eerst schuren, dan grondverf, weer schuren, grondverf, schuren en als laatste van grote afstand spuiten ( het hoeft niet in 1 keer te dekken). Dit deed het ook niet, dus ik heb de zijkant twee keer gespoten, maar het resultaat is niet echt mooi. Normaal valt het niet op, maar als je in het licht kijkt, zie je dat het oppervlak niet egaal zwart is, maar dat er lichte en dokere vlekken op zitten. Mijn idee is dus om die zijkant te gaan schuren en opnieuw te spuiten, maar ik wil het niet weer verkeerd doen, want er zit best veel werk in. Nou is mijn vraag, komen deze vlekken doordat ik verkeerd heb gespoten of omdat ik de verkeerde verf heb gebruikt?
Ik heb standaart grondverf gebruikt ( dekte erg goed) en een gamma, mat zwarte, spuitbus op terpentine basis. Ik heb ( nadat ik begon te spuiten ) veel negatieve dingen gelezen over dit merk, maar weet niet zeker of het hieraan ligt. Als ik bijvoorbeeld duurdere verf koop ( Motip) wordt het dan wel goed?
Ik heb standaart grondverf gebruikt ( dekte erg goed) en een gamma, mat zwarte, spuitbus op terpentine basis. Ik heb ( nadat ik begon te spuiten ) veel negatieve dingen gelezen over dit merk, maar weet niet zeker of het hieraan ligt. Als ik bijvoorbeeld duurdere verf koop ( Motip) wordt het dan wel goed?